сряда, 10 февруари 2010 г.

Света Валентина


Днес се почита св.мъченица Валентина. Няма да пиша подробности, относно празника - има си Гугъл. Но ми се иска да поздравя три специални за мен Валентини.

Първо да започна с кръвните роднини.

Поздравявам братовчедка си Валентина, леля ми и целият ми софийски род. Тя е най-голямата ми първа братовчедка. Кръстена е на Валентина Терешкова. Отдавна не живее в София, защото преди години запраши към Испания преди доста години. Липсват ми веселите и сини очи / по дяволите - почти целия род на баща ми са синеоки...само аз не /.

Втората Валентина ми е колежка - вече 9 години рамо до рамо с нея се сражаваме в офисните битки - тя като главен счетоводител, аз - като главен разрушител. Да ми е жива и здрава!

И третата - най-малката. Ако можех да имам сестра щеше да е тя. Да са и живи и здрави и двете слънца!

Така че - мили мои Валентини - бъдете мноооого щастливи!

И да почерпите!

3 коментара:

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.