неделя, 28 февруари 2010 г.

Старата...нова гара

Нещо ми тръгна да сравнявам стари снимки на сгради с нови такива... Ми интересно ми е...

Пък и сега е спокойно и няма гладни бабички, дебнещи в засада и воюващи за нищо неподозиращи невинни клиенти за квартири...
Беше малко облачно, слънцето успя да се пребори за място малко по-късно...
Ей тази старата фотография с Мерцедеса ми харесва...
Офицер с автомобил Мерцедес пред гарата в Бургас, юли 1939г.

Като ми дойде музата ще отида да снимам и пожарната.
Все пак там дядо ми е бил пожарникар!
:)
Източник на старите снимки: http://www.lostbulgaria.com/?cat=148


5 коментара:

  1. Това е добра идея.
    Вероятно и аз ще те последвам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря!
    А аз се надявах, че деградирам с всеки изминал ден...
    Аре - ще черпя!
    :)
    На мен ще ми е интересно да видя подобни сравнителни снимки за други градове...

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.