събота, 13 февруари 2010 г.

Морско слънце и шепнещи дървета...

Днес реших да отида до морето. Все пак добре е човек да си наглежда отвреме навреме собствеността. Беше прекрасен ден - слънчев, изобщо не духаше и имаше невероятно малко натрапници в Морската...С две думи - прекрасно. И да не съм егоистка - ето и на вас малко радост - да се полюбувате на морски красоти...













Много ме кефи да снимам срещу слънцето. Не знам как го понесе костенурката ми. За тези, които не знаят - така наричам фотоапарата си - щото е мног о бавен / разбирам мъж да е -да, но бавен фотоапарат..пфууу... /. Ама добри снимки прави. Когато е в настроение.
















Супер гледка.. Очите ме заболяха от проблясъците...:)






12 коментара:

  1. Излъчват спокойствие. Ленив почивен ден. Обичам такива.

    ОтговорИзтриване
  2. Дългичък преход си направила. :) И времето беше като по поръчка. Завиждам ти.

    ОтговорИзтриване
  3. Mad - от теб все нещо ново научавам...:)
    Krizt - Благодаря. Наистина беше спокойно. Аве - пълен релакс. Точно от това имах нужда...
    Frog'n'roll - дългите преходи са нещо обичайно за мен. Много обичам да вървя и да зяпам...въпреки, че това трасе го знам наизуст. А времето беше чудно. Не мога да проумея защо нямаше повече хора...мързеливци! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Нащракала си всичките ми любими места.
    А за мен разходката из Морската градина започва от началото и в к-с 'Зорница' и завършва на гарата.

    ОтговорИзтриване
  5. Ахахх - и от гарата после накъде?

    ОтговорИзтриване
  6. От гарата се хваща пътеката за старата ни къща - до градинката зад електротехникума, на мястото на сегашната полиция. Пуши се една цигара на пейката.
    После се минава покрай вече нямащото го читалище 'Пробуда' в центъра пак...
    И като се установи, че всичко не си е на мястото се хваща рейса за 'Зорница".

    ОтговорИзтриване
  7. Ехееее - съвсем се удавих в спомени...А помниш ли странджанките на Тройката / е - за мен си е Альошата /....

    ОтговорИзтриване
  8. what a beautiful place ! I have not seen such a clean and clear place in India.

    ОтговорИзтриване
  9. хахах това ме уби :)
    "Deepak Acharya каза... I have not seen such a clean and clear place in INDIA!!!"
    :) Снимките са яки! За мен няма по-хубаво място от морето, морския простор и свобода, няма !

    ОтговорИзтриване
  10. И мен ме уби...чак не знаех какво да кажа...
    :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.