вторник, 19 април 2011 г.

Арт неволи

Винаги съм била изключително отзивчива към по-големия ми брат , гледайки да не скучае. Почти не мога да изброя всички добрини, които съм му сторила – крадях му биличките, изгубих половината от колекцията му картинки с колички от дъвки Турбо, разлепих / с титанични усилия / цветните стикерчета на кубчето му на Рубик, счупих капака на Финезията му, дори се потях да рисувам мустаци на снимките Брус Лий, които той старателно си мислеше, че е успял да скрие от мен.

Разбира се, той не разбира моята доброта и цял живот гледа всячески да ме тормози!
Ето примерно какво 6-килограмово чудо ми подари онзи ден:


Леонардо да Винчи - комплект в 2 тома - Йожен Мюнц

Върнах се свежа и отпочинала вчера след работа и се излегнах по гръб в любимата си поза, като подпрях първи том / разбирай не по-малко от 3 кила! / на свитите си колене.
След няколко вдишвания и издишвания, усетих леко затопляне и оформяне на коремните ми плочки... Скочих светкавично, защото с тази атлетична фигура просто не се трая от хубост и залегнах в поза „окоп“. Да, ама нивото на книгата идваше доста над нивото на очите ми, предизвиквайки леко парене и сълзене. Започнах да се въртя и да търся удобна позиция за телесата си и когато най-накрая успях да се нагнездя...вратата се отвори с гръм и трясък и в моята тиха и мрачна обител влетяха група мъже, крещящи, че умират от глад.

Това не е живот!

Отидох побесняла в кухнята, където ми е мястото и се разготвих... Понеже не мога да псувам вербално, а и ми се искаше да нарисувам нечия майка, седнах и си излях яда на майката на Дюрер, да ме прощава –но той ми е любимец и ще ми прости. А и тя ми прилича на веща в занаята и най-добре отговаряше на бунтарският дух, който ме бе обзел.



После що нямало известни жени-художнички, откривателки или учени!
Щото трябва да готвим, затова!
:)))

27 коментара:

  1. Айде сега, мъжете били виновни! Ами да ги беше пратила сами да си готвят, а ти да си четеш. Готвила си, щото си искала. Ако не си искала - по една престилка и да се оправят сами в кухнята!

    ОтговорИзтриване
  2. Ахахахахахахахахах- страхотен пост! Леле, имах нужда от смех ;)) Така де- на теб сигурно вече ти се плаче, но.. Елии, чудно си описала преживяванията и си напълно, напълно права!

    Успех с четивата :)Удрям ти едно приятелско рамо, белким успея да олекотя товар им / на томовете- тухли- четворки де/:)

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, започвам производството/издаването на книги-дъмбели, книги-лежанки и книги за коремни преси. Смятам, че книгата-скрипец ще отбележи голям растеж в продажбите още през първия си месец, защото всеки ще иска да се протяга (къде от кеф, къде защото му се е доспало) без да бъде заподозрян от околните, че му е станало скучно... Ей, пак глупости говоря.

    Много хубава скица, Ел. Сигурен съм, че, ако се беше родила през средновековието, сега някой щеше да получи за подарък двутомник на ЕЛеонарда да Винчи... Чудя се къде ли ти е хранилището за скиците, които рисуваш. Вероятно зад някоя от библиотеките... Хм. :D

    ОтговорИзтриване
  4. виж ся, Ел, следващия път ги подпукай с единия том (по избор кой), да видим дали след това няма като се прибереш да ти е готова ракията, салатата и да ти носят чехлите :)
    той брат ти с добра мисъл :))

    ОтговорИзтриване
  5. Ел, ти си благословена с този батко. Обратното е много по-кофти вариант. Томове мога да изпиша на какво бях подложена, че и непрекъснато всички го защитаваха, понеже нали бил мъничък и сладичък ... Дори и когато си направи лагерна количка от личните ми кънки, с която (естествено) аз си пукнах главата, спускайки се по Дяволското.

    Скицата е разкош! Силно ми напомня на една друга майка, след като сме си поговорили благо и високодецибелно в моята кухня. :D

    ОтговорИзтриване
  6. това на скицата ми прилича на баба Вихронрав :))

    Тотенлихт, това с подпукването е интересна идея. Ел пробвай, вземи книгата и бой, бой, бой, докато предната корица не се отпечати на задника на непослушното и мързеливо мъжле. Ето ти абстрактно изкуство :Р
    Може да пробваш и друга тактика, ще кажеш "Довечера няма да има секс, докато не измиеш чиниите и изгладиш дрехите"

    Е и аз пък, какви лоши съвети давам :/ Не дай си боже и на мен да се случи :@ Ех, хубаво си беше през Средновековието, таз еманципация не ми харесва :р

    ОтговорИзтриване
  7. El, последното изречение е направо в 10-та!!!Само, който не готви не знае...
    Поздрави, и си имаш готин брат:)))Усмивки:)

    ОтговорИзтриване
  8. Наде, не се смей! Гладният мъж не е човек! :D :D

    Gost, абсолютно си права! Готвя щото ми е кеф! И пера, гладя...тия за какви се мислят? Кой командва в тази къща, а? :)))

    Хахха - Омни... Тази книга е създадена за мъже щангисти с интерес към изкуството! Дали съществуват такива? Ама от твоето приятелско рамо не се отказвам. Само внимавай къде удряш, че съм пълна със синини...:)))

    Анджи, сега яхвам метлата и идвам при теб! :)))

    Ностромо, пак завоалирано задаваш уж невинни въпроси, целящи локализиране и пълното разграбване на съкровищата ми! :D
    Междудругото даде ми една идея, но първо обещания тотенлихтски дракон, пък после ще развивам спонтанните ми хрумвания... :)

    Ох, само да вдишам и ще продължа!

    ОтговорИзтриване
  9. Тотенлихтче, аз съм против насилието над беззащитни мъже! Милост няма ли в душата ти? :)))

    Точе, ние по-малките в семейството винаги намазваме! Аз защо мислиш избрах да се родя втора, а? Съвсем умишлено! :D
    А сега ми напомни, че бях разполовила едната му ролкова кънка, за да си направя скейтборд! И се пусках по надолнището в Механото право на улицата! :)))
    Да не би да говориш за Тази личност, според която ти си "най-умното и красиво" създание в цялата Вселена...ааа...ясно...:)))

    Ламоте, няма да си хабя корицата, заради един бой, като мога да използвам и други средства. :D
    Ама си прав за еманципацията - ае чисти, ходи на работа и изглеждай като манекен...:)))
    Какво хубаво беше в Средновековието, само дето ни горяха за един накриво обут чорап... :(

    Цвети, брат ми е велик! Ама не го знае и аз си трая. :D

    ОтговорИзтриване
  10. Вие се майтапите, ама наистина има упражнение за коремните мускули с книга. Лягаш, слагаш си някоя тухла 2-3-4-килограма на корема и просто се опитваш да дишаш. Разбрах този похват за релефни коремни плочки от майката на една съученичка, когато бях 6-7 клас. Съответно веднага опитах упражнението с един внушителен съветски атлас на забравих какво беше, но имаше 3 кила със сигурност.
    Иначе майката на Дюрер добре се е получила, предлагам като Леонардо да оставиш някакъв код, примерно миниатюрно отражение в окото и отразяващо как готвиш. :D

    ОтговорИзтриване
  11. никаква жал. особено пък към разните там мъже. имам репутация да пазя, каква кучка, при това гадна, ще съм, ако проявявам съчувствие и гледам мило? :)

    п.п. чакам си автопортрета :)))

    ОтговорИзтриване
  12. Лу, а така - кажи им! На мен ми омръзна от упражнения! То книгопреси, книгоопори...аз едно телце имам! :)))
    Хммм - верно! Едни пръски от олио биха внесли допълнителни размишления за ролята на слънчогледа в графиката... :)

    Тотенлихтчееее, ама много си лоша! Действам, спокойно... :)))

    ОтговорИзтриване
  13. абеее.. като го гледам и Ламот как действа.. :)))

    ОтговорИзтриване
  14. Aха, само дето за хубави коремни мускули, освен преси (пък да се вдишва и издишва е задължително просто), трябва си и глад (не в буквален смисъл, за режим говоря). Аз затова съм спряла да ям. Което веднага трябва да навежда на мисълта, че не си и готвя. Което пък в моя случай никак не е предпоставка да стана известна. С рисуването се провалих отдавна, на път съм и научно да се (ра/и)зложа, такя че май е време, докато ми е останало някакво време, да взема да ся храня...(затворих цикъла)

    А с 6 килограмовата тежест, (за която малко завид;)) може да пробваш мъртва тяга :D

    Хубава рисунка, Ел!

    ОтговорИзтриване
  15. хахахахахахаха:)))))))))
    да ти се не види как ме размаза от смях:)))))))

    ОтговорИзтриване
  16. Мдааааа, майката си я докарала по-добре и от Мистър Бийн, а мислех че е невъзможно.

    ОтговорИзтриване
  17. Скай, онази майка беше на Уистлър, доколкото си спомням. Не че чисто визуално имат голяма разлика де - стари и обрулени от живота жени, с похабени от пране и готвене на буламачи пръсти, но... техните си майки. А и ваш`те майки също. :D

    Тоя Алфонсо Куарон не ми влияе добре. :(

    ОтговорИзтриване
  18. Тотенлихт, що - каква задача си му дала на него пък? :D

    Миленка, твоят режим глад да не би да е като моят, включващ три диети, за да мога да се нахраня като хората? :)))) Като ми дойдеш на крака, ще седнем някъде удобничко и ще зяпаме картинки от 6-килограмовата тежест, нали? :)

    El, ихаааа - верно? Какви неща съм можела да правя! Усмихна ме! :)))

    Скай, импосибъл фор ме? Хе, ама наистина има прилика с мистър Бийн / като беше на ескалатора :D /

    Ностромо, добре ти влияе, но внимавай с количеството. :)))

    ОтговорИзтриване
  19. Ел, недей да ме изкушаваш така! Аз и без това близките дни ще скъся разстоянието и ще съм само на някакви си 110km от теб.:)
    Ще разглеждаме тежката книга и ще си рисуваме, ще ядеме, ти щоколад, аз-лешниците от него. А разбрах и уиски си имала.;)
    Ех, размечтах се...

    Бе ти запази ли ми от оня античния парфюм,м? Заслужава ли да блъскам път? :D

    ОтговорИзтриване
  20. Дааа, йееее!!!
    Пу за мен по-тежката работа с яденето, а за теб - да държиш книжката... :)))
    А иначе - докладвам: при мен има три шишенца древноегипетска емулсия, предизвикваща странни контракции в надушилите я от срещуположния пол.
    Идвай! Ще си правим експерименти!
    :D

    ОтговорИзтриване
  21. Ел, понеже онзи ден не ми даде бонбони, днеска изядох един шоколадов свинкс. току що. да ти тежи на съвестта!
    иначе Ламот има тайна мисия :)

    ОтговорИзтриване
  22. тотенлихт, днес може и да пропусна Барса-Реал, но обещавам да завърша вечеринката. Ще има изненади :Р Обещал съм все пак. :)

    ОтговорИзтриване
  23. Ха-ха-ха..:-)))))) Ел, ВЕЛИКА си!!!

    ОтговорИзтриване
  24. "Отидох побесняла в кухнята, където ми е мястото и се разготвих... "
    Това много ми напомни на видоизменения екзистенциален въпрос "Ако дърво падне в гората и го чуе жена, какво прави гората в кухнята?"
    От публикациите ти лъха страхотна свежест!!! Ще влизам редовно! :)

    ОтговорИзтриване
  25. Posterer, благодаря за милите думи.
    :)))

    Не се чуди за снимките от следващата публикация. Нещо се стреснаха и напуснаха блог-пространството, но правя нужните издирвания...
    :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.