сряда, 7 юли 2010 г.

Вечеринка в мазето на Ламот




Вечеринката под надслов „Арт и Хазарт“ се проведе този път в уютното мазе на Lammoth.
Обстановката беше артистична – тонколони,леещи готик-музика, оригинали на Салвадор Дали и хладилни витрини наблъскани със сладолед...


Елфът, като истински професионалист беше донесъл куп филмови списания, които преглеждаше с едно око, а с другото следеше зорко картите. Двамата с Найтуш Ел си разменяха бутилка отлежал коняк, намерен и свит най-безцеремонно от дамата още в мазето на Ностромо, и крещяха цинични слова, за което бяха строго порицани.
Домакинът, дегизиран като Джони Браво, обгрижваше нонстоп гостите, като с неотразим чар тъпчеше устите на гостите със сладолед...
Найтуш Ел дръпна кратка реч за живота на любимият и Йеронимус Бош.
Леки прозявки я накараха да приключи и да се премине към същинската част.
Ламот раздаде картите. Всички затаиха дъх, като прикрито се мъчеха да измъкнат тихо резервните си аса, скрити в чорапи, жартиери и сутиени...
Ламот така се разгорещи при едно раздаване че скокна на масата и събори всички компоти!
Елфът го изгледа сърдито и сервира бира.
Небесната кралица Скай аристократично облегната на специалн
ото си кралско диванче лениво беше протегнала крака. Гледката разсейваше и приковаваше всички погледи. Най-хладнокръвен се оказа Nostromo, който започна да прави изчисления на вероятната дължина на прекрасните крайници...но така се унесе, че накрая изчисли точните размери на магнитосферата на Ганимед...
Благодарение на разсейването, което причини, кралица Скай си тръгна доволна към морската столица с два сандъка със злато, натоварени на специални камили, дресирани лично от Ламот.


******
Лични хазартни впечатления от вечеринката:
Аз останах много доволна, защото в реда на нещата си е жените да печелят.
Щото те вършат и най-тежката задача – харченето.
:)

15 коментара:

  1. Ейй,кога ще ме поканите и мен в това мазе бе?:)
    За музиката-ясно, Дали ми е един от най-любимите, харесвам и разказите на О'Хенри;)

    ОтговорИзтриване
  2. El, Ламот е "издокаран" най-култово :D

    ОтговорИзтриване
  3. HUBBA HUBBA HUBBA HUBBA
    Yo mama, I'm pretty!!!
    Вечеринката е толкова яка, нямам думи :)))) :jump: :jump: :jump:
    Мерси, че ми почисти малко мазето...беше голяма бъркотия там ;)

    И ти със Скай бихте ли ми върнали поне част от парите, обрахте ме до шушка, сега нямам пари и за сладолед, а мача Испания-Германия ей сега започва!

    Освен това как искате да се концентрирам, като и двете със Скай показвате краченца и...други неща?

    Ние с Ностро, горките, без стотинка останахме... и без други неща.

    ПОВЕЧЕ С ВАС НЯМА ДА ИГРАЯ НА СТРИЙП-ПОКЕР!!!

    ПС Ел, как не са те взели в Пиксар, сигурен съм, ще направиш фурор! Джони Би е страшно яко излязъл!!! И Ностро също хихи....

    Грасиааааас!!!

    :))))))

    ОтговорИзтриване
  4. Ле-ле, Ел, как ми вдигна акциите с тоя портрет, не е истина! :D Чак сега забелязвам колко съм "работил" над горната част на торста си, което явно ще да се е получило между два и три посреднощ, когато обикновено сънувам бодибилдинг зали и как помпя на скрипец (подсъзнанието е дълбоко подценявано)... :D

    От останалите субекти на творческият ти процес съм направо очарован. За Ламот отдавна имах съмнения, че изглежда точно така, но не бях сигурен за надписа на фланелката му - още една мистерия е разкрита. Елфа пък открай време ми мяза на Леголас, но сега вече имам и идеална визия за ушните му миди - събрал съм няколко такива от плажа.

    А дамите просто не мога да ги опиша, затова и няма да се излагам с неумело използвани прилагателни. Само се чудя как така все още не сме те прикоткали (т.е. прирусалчили) с Ламот за нашата обща комикс-продукция. Ламоте, къде спим, бе човек!?... :)

    Само едно нещо не одобрявам и тук съм много възмутен. Какъв е този компот на земята!? Бива ли така! Компотът е най-висшата форма на все още неферментирал овощен плод. Жива гавра е това отношение!!!... :/

    И, да, и аз съм възмутен от нечестните прийоми в играта на покер. Скай, това не ти е морски бряг, моля - пообери ги малко тези крайници - притеснявам се да не изкарат очите на по-непредпазливите (но пък признавам приноса ти в скромните ми изчисления, заради което ще те произнеса в Рицар на [г]астрономическите науки). Ел, а ти, а ако обичаш спри да мигаш, че цяла вечер се чудя откъде ми става течение... :)

    А, да, и тоя разтечен часовник на стената е много по-добър от оригинала. Много пъти до добър, Сотбис - къде спите и вие!...

    И за да завърша ще кажа само: Вамос, Спейн, вамос мучачос!!! пък каквото компота покаже...

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. След като половин час се търкалях из завивките и се хилих по начин, съвсем не подхождащ на кралска особа, започвам с коментара... Ох, не - ще се посмея още малко :)...

    Аз изобщо не знам за какви два сандъка със злато говорите и още по-изобщо не съм ги закопавала под бурето с ферментирал компот от каберне в моето мазе. Обаче е ясно - следващия път сбирката ще е там (гостите с токчетата, не газете около бурето, моля!), с ново попълнение - Миленка :). Само да вметна, че на Ламота дресировките на камили не ги знам какви са, но на една снимка е увековечил резултата.

    Много, много готино и свежо, Ел!

    ОтговорИзтриване
  7. В Германия искат да изядат октоподчето!!!
    шибани шваби!!!
    спасете октоподчето!!! То позна всички резултати/ Paul the Octopus is a legend!

    Иначе Испанско рулира :)

    ОтговорИзтриване
  8. :)))))))))))))))))

    Много яко(стно) :))))

    Ностромо има супер катарама :)) На нивото на коронката скай-мендер-ска :)) lol

    lammoth е епохален с тая тениска на Рамщайн, а моята ръка с карти... ми се вижда слаба :D Явно заради това съм такъв начумерен, lol

    Ама не приличам на Леголаааас, не, не, не :) Орландо Блум да го духа :D

    П.П. Иначе - да! Спасете Октоpussy-то и вива ла еспаньол! :))

    ОтговорИзтриване
  9. Добрутрооо!
    След тия хазартни битки, компотен сюрреализъм и бирени надпявки захърках веднага щом се добрах до леглото си...

    Другата вечеринка не знам в кое мазе ще е, но bungle и Milena задължително да дойдат, иначе няма да извикам Ото да увековечи събитието...
    :)

    ОтговорИзтриване
  10. Аххахаа - гледам и Елфа се е събудил!
    Дам - на тениската на Ламот пише Рамщайн...сори ама тоя фотограф се е разфокусирал ;)

    ОтговорИзтриване
  11. Оригиналният Дали ;)
    Може би в тази поза ;)
    Или не
    http://img37.imagefra.me/img/img37/8/6/29/alfredpacino/f_gmwbusfi7m_b9cdf01.jpg

    ОтговорИзтриване
  12. Nostromo - моля, моля! Аз за разлятия компот не съм виновна! Какво да правя като Ламот скача по масите? :)))

    Ламот - златото вече е изхарчено.
    Повтарям - злато няма!
    :)

    Valkocompany - твоя Дали е още по-оригинален!
    Ама да беше дошъл в мазето - там уникат до уникат, шедьовър до шедьовър....
    Малко ги изцапахме в оргията със сладолед, но поне два часа съм близала после!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  13. Sky_mender - мазето ти приведено ли е вече в неприличен вид? Щото вече камилите са ми впрегнати и готови...хриптят и плюят навсякъде
    :D

    ОтговорИзтриване
  14. Напълно готово, мятайте се на впряга от камили шарколии и идвайте... но носете плавници, че тук сме предпотопни допотопни мазейни обитатели

    ОтговорИзтриване
  15. Прието!
    Ще впрегна и акулите, че много пиене, много нещо...

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.