понеделник, 7 юни 2010 г.

Вечеринка в мазето на Nostromo

Дълго планираната вечеринка „Добре дошли в света на О'Хенри“ се състоя в тесен кръг от високопоставени особи.
След няколко партии и три подли удряния в глезена, непобедимия Ностромо бе сразен с невероятно лек и грациозен топовен ендшпил. Той се свлече, радостен и омаян, че най-накрая се е появил достоен съперник и се потопи в червените вълни на вино, лично оставено в мазето му от херцога на Долна Бургундия преди около 10 века...
Мосю Ламотх се предаде гордо и с типично ламотхско кралско достойнство след два сета. Той е свикнал да пада предимно от тийнгърлки, но понесе и тази нова загуба с чаровна усмивка.

Оттегли се и застана в защитна позиция пред хладилната чанта със сладоледа.
Найтуиш Ел в дюрерова меланхолична поза се зае с тежката задача да прочете на глас „Наръчникът на Хименей“, но бе прекъсната от нечие неуважително хъркане. Тя въздъхна и се зае с няколко прости квантови гравитационни изчисления, стигайки до извода че е възможно Вселената да е съществувала и преди Големия Взрив.
Бетелгейзе надничаше закачливо през решетките на прозореца, а песента на Nightwish - Ocean soul лениво се носеше из въздуха с аромат на ром...
Събитието бе увековечено от Ото:

Аргххххх...туп

Заради пустите змиорки още имам видения!

13 коментара:

  1. Тоз' тесен кръг не се ли разширява? :)))) В приказен аспект? :)

    И съвсем не хомосексуален такъв!!! :))))) lol

    ОтговорИзтриване
  2. Следващият път мисля да поканя и морската кралица Скаймендърс от Северното Кралство.
    А за Вас мосю Елф - вие сте приказно същество, макар и леко цинично. Предполагам, че няма да има затруднения да се сдобиете с покана.
    Но това го решава вселенския звездоброец Ностромо. Все пак за неговото мазе иде реч.
    Но пък то се намира под Невидимия Университет...
    Ще трябва разрешение от някоя гилдия...ако се вдига много шум...хм...хетеросексуален такъв...де да знам
    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Покани транссексуална кралица и ще съм ти вече фен!

    ОтговорИзтриване
  4. ахахах, моята купичка зладолед-мечта!!! Зтрахотна ризунка, цял живот ще зи я зпомням :))

    Е, поне не разкри, че беше голо парти (хихи). :P Упс! май не трябваше да го казвам.

    Само едно ме притеснява - как разбра, че "Ocean Soul" ми е любимата песен на Найтуиш? Да не си ми хакнала компютъра ? :))

    Много се гордея с тия вечеринки :)

    ОтговорИзтриване
  5. Nezzo - само дай координатите и!
    :)
    lammoth - другия път предлагам да наблегнем на интелектуалната част..
    То като говорим само за ядене и падане на дрехи всеки ще иска да се включи...
    :)

    ОтговорИзтриване
  6. Това дето се говори, че след вечеринка спомен нямало, явно е голяма истина, щото нещо събитието ми се губи в алкохолни пари. Но сега като се замисля май си спомням един омайващо-унасящ глас, носещ словата на О`Хенри, а и аз шахматни загуби трудно забравям пък ми се въртят някакви топове в главата. Глезените също нещо ме наболяват... Абе с две думи, егати пияндето дет съм... :)

    А картината е просто страшна... Буквално! Много ми се иска да знам кой е тоя Ото и де живей, както и какви са ежедневните му навици и откъде минава, като се прибира вкъщи. За съжаление имам подозренията, че ти си тоя Ото, заради което веднага ще те апострофирам, че на квантово ниво гравитацията е изключително слаба сила и се пренебрегва в изчисленията. Следващият път като смяташ, да ме събудиш! :)

    И що така не виждам Колайдера. Струва ми се че Бетелгейзе точно него търси, ама то сред такива пишман учéни, като нас, по вероятно е да й свърши горивото в очакване да свършим нещо полезно.

    Иначе мерси за мравешката сватба - вече имам извинение що съм се натряскал така... :)

    P.S. Елфа го включваме - все пак някой трябва да носи (на) пиене. Само да не закача хомосексуалната тема, че не ми стига шахматната загуба ми и това... :D

    ОтговорИзтриване
  7. Ех, Скай, ами че то едно магаре ли се вика Ото. Може да е Ото Рехагел, Ото Лилиентал, Ото Фон Бисмарк... А що не и някое съкращение, като Оди си Таковай Онаковата... Ма преливам от въображение направо... :D

    ОтговорИзтриване
  8. Според мен, Ел има предвид онзи фотограф-вампир Ото от книгата на Пратчет- "Истината" (дано съм прав, иначе ще ме бие :( .... :)

    скай, аз от моя сладолед няма да дам :P Добре де, няколко лъжички може :)

    ПС аз си сложих рисунката на Дескстопа :)
    (малко я редактирах де, нарисувах на Ностро големи уши :P , сигурен съм, че и той е направил същото :)

    ОтговорИзтриване
  9. Еййй...ама сте невежи :)))
    Ото е зтрахотен!
    И не може да казва "с"!

    И хората трябва да си помагат при сладоледени проблеми ;)

    ОтговорИзтриване
  10. И колайдера щях да рисувам, но ми прекъснаха творческия процес, пък аз кват съм разсеяна...

    ОтговорИзтриване
  11. браво !
    много е добра тази карикатура !

    поздрави.

    ОтговорИзтриване
  12. Яяя, аз какво весело нещо съм пропуснала. :( Страхотна рисунка. :))

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.