сряда, 14 юли 2010 г.

Blog City, Episode 4 - Investigation


Аферата „Blog City Краун“

Информационен бюлетин
/ спешъл едишън /


1. Беше открит жив свидетел по дело № 42 срещу групата „Нострокаморо“.
Свидетелят бе разпитан лично от г-н Торквемада при закрити врати. По време на разпита се случи леко произшествие – свидетелят падна и нарани леко гърба си. Бяха взети незабавни мерки и пострадалият в момента се възстановява в специална болнична стая в отдел „Разпити на трудни свидетели“. Оказват му се всички необходими полагащи се грижи.Тъй като в съда не се допускат фотографи, прилагаме рисунка от събитието:

Преди и след падането
Архив м.Юли 2010г. / с.Валядолид /


2. Кланът на вампирките си е възвърнал колайдера. Порталът е затворен, а Зомбиленд има крещяща нужда от тоалетна хартия.

Вълна от протестни движения е заляла страната. Нетърпимата воня е достигнала по пост в кметството и предявява искове към кралската хазна. Узурпаки Бла е бесен и се е отдал на телесни удоволствия в компанията на Мръсница и Плесница.

3. Издирва се клана на вампирките.

Моля всеки, който може да даде достоверна информация за тяхното местонахождение да се обади на телефон: 666 / кода на село Валядолид също е 666, но като набирате задържате бутона поне 6 секунди/.
Награда не се предоставя. Но ще получите морално и орално удовлетворение. А също и тоалетна хартия. Молете се да останете живи.

м.Юли 2010г.
/ Уорнинг: за откриване на правописни грешки в изданието се режат крайници /

**********
1. Blog City, Episode 1: Zombie Menace

2. Blog City Episode 2: The Two Toilets

3. Blog City, Episode 3: THE GATE

4. Шокираща новина - разкрита е манипулативна блогърска мрежа.

6.Blog City, Episode 5: RELOADED

7.Blog City, Episode 6:Улица “Блог’сферна” №6

8.Blog city 7: Ай сиктир ма, лимонадо, слабо си газирана.

20 коментара:

  1. Ееее, НЕ! Това вече на нищо не прилича. На тоя Торквемада фака (!!!) вече ще му сънувам голото кубе. Ел, не разбра ли, че всичко признавам, даже и източниците си издадох (сори, Елф, ако все още някой не е разбрал). А за вампирките никаква информация не мога да дам. Виждал съм ги по телесни срамоти в няколко холивудски филма, но само толкова (вечеринките не се броят - аз от вечеринки спомен нямам). :D

    ОтговорИзтриване
  2. Ай Ай Ай :)))))
    Нострооооо! пак ни отмъкнаха колайдера! Ами сега? (чува се гласчето от "Минута е много")
    Пак трябва да кроим подли и пъклени планове, как ще го отмъкнем от тез зверове?
    Не искам пак да ям пердах от "Зловещата петорка" :(

    ОтговорИзтриване
  3. Рисунката на събитието е велика! :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Ностромооо - ся аз ли съм виновна за мокрите ти сънища? То и аз го сънувам, хванал някакви сложни устройства с лостчета...мани :)

    Ламот - ще ти свием сърмите лист по лист! С нас шега не бива! &№

    Сестро Бънгъл - най-накрая някой да оцени неприличния ми талант! Аз за кво бачкам вече 5 десетилетия като главен драскач в Гилдията на инквизиторите... :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ама че съм сляп - не успях да разпозная оригинален Ото. А си личи, че е оригинал по извивките на задника - то само художник с желание може да ги изрисува така... :)

    Извинявам се за невежеството и моите комплименти за Ото, Ел!

    ОтговорИзтриване
  6. Ламот - това трябваше да е смайли ;), а не сложен код.

    ОтговорИзтриване
  7. Ел,
    доста добре си из(о)пипала задника!
    много добър поглед върху анатомията имаш!
    наистина много хубава скица, Бънги е права!
    :P

    Е, стоката на лице ли е? Жертви има ли?

    ОтговорИзтриване
  8. Стоката е на гръб!
    Аз също!
    Жертви? Чакай да видя брояча...
    :)

    Eл Инкогнитос

    ОтговорИзтриване
  9. Баааах (не е име на композитор или далечната му литературна рода) го! Нищо свято няма за вас, ей! Може ли така да очерните Бла! Той, че го набутахме в костюм с пайети претърпя, ама сега да се окаже и забъркан в инцест с красавиците Плесница и Мръсница. Не ми се мисли, не ми се мисли...

    P.S. От времето, когато се готвех за изпити по рисуване са ми останали такива скици на анатомичните модели, само че е са женски тела и отпред.

    ОтговорИзтриване
  10. Скай - нас ни задължиха / демек ще ви пишем двойки / да си купим анатомия, която не стига, че беше на немски, ами и струваше около 40 лв, при положение, че средната заплата беше около 120 лв. Е - как можех да допусна да тормозят финансово родителите ми. Хич не им казах нищо, а си прерисувах тези неща, които ни трябваха...
    Божеее - тогав за пръв път разбрах, че и мъжете имат косми отдолу! Бях шокирана.
    Колко невинни бяхме тогава, а?
    :)

    ОтговорИзтриване
  11. Помня ги аз тези големите наръчници по рисуване, бяха безбожно скъпи и още по-безбожно красиви. Стипендиите от целия срок ги харизах заради една такава и не съжалявам, въпреки че си избрах да се образовам в друга насока. А проблемът с невъзможността да си я взема, когато ми трябваше го реших много просто - за целите си купих пластмасов анатомичен модел на човек от някаква книжарница - много по-доброто пособие.

    ОтговорИзтриване
  12. задника и аз бих го (из)пипала добре, ох! :D

    ОтговорИзтриване
  13. Пффф, тризначкеният полтъргайст се завъртя през черновата на Епизод 5 - RELOADED и я попиля. И ся ме мързи да го възстановявам. :( Но ще - до няколко дена - като се наканя пак.

    ОтговорИзтриване
  14. Фроги, безобразие! Изчакана ни се чакането да чакаме дългоочакваното продължение. И кой е тоя Пол Търг Айс(т) да питам аз?! :D

    ОтговорИзтриване
  15. Второстепенен персонаж - тризначките бе :)

    ОтговорИзтриване
  16. Хаха, да, от Скай плъзнаха... Порицание!

    ОтговорИзтриване
  17. Ае Фроги е б@си и Великия Комбинатор!
    Това ще кажа и отивам пак да чета епизод 5!
    :)

    ОтговорИзтриване
  18. lol

    Епохално :) Ето къде бил четвърти епизод :) Отивам сега при frog :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.