четвъртък, 28 април 2011 г.

Happy birthday Mr. Pratchett



"Възрастта му беше неопределима. Но в цинизма и общата досада от света, която е един вид историческо мерило на личността, той беше на около седем хиляди години."

На днешната светла дата, освен че светът е станал по-красив и пленително-зашеметяващ с появата на Надинка (добре, че беше тя да ме светне...:*), се е сдобил и с един необикновен мислител-хуманист, който благородно е решил да дръпне завесата през замъглените очи на нещастното човечество и да му покаже светът, такъв какъвто е.
Какъв ли?
Плосък!

Той ни разкри очевидни истини: че гравитацията е навик, от който е трудно да се откажеш, а времето - наркотик, който в големи дози убива.

Каквото и да кажа все ще е малко, така че да се хванем за ръце, пипала и метли и да извикаме дружно:

Честит Рожден Ден, мистър Пратчет!


:)

Днес в негова чест ще си сложа пръстена с черепа, ще запаля свещника и камината, ще легна да ям , разлиствайки "Крадец на време", а крем-карамелът ще капе по страниците...
:)))

18 коментара:

  1. HBD и поклон пред творчеството на един истински гений и мой личен вдъхновител. :)

    ОтговорИзтриване
  2. На свой ред да попитам: "Де е тортата?" :D

    ОтговорИзтриване
  3. Cinemascrotumе, наш...наш вдъхновител!
    То ми и личи! :)))

    Ностромо, това не го очаквах от човек, който след малко отива на банкет, осигуряващ му солидна доза протеини, витамини и всякакви -ини...
    :))
    Ама дочух, че Миленка ще майстори трислойна торта с лешници! :)

    ОтговорИзтриване
  4. :)))))))

    Сега някой от мъжете да пусне пост и за Пенелопе Круз! И тя има рожден ден днес :D

    ОтговорИзтриване
  5. Ама Ел, защо ме издаваш, сега всички ще искат да ядат от моята тройно шоколадова торта.
    А аз я бях точно разпределила на три - за Надето, за теб и за мен:))

    Добре, че ме подсети и за Пратчет. Ей сега ще взема да врътна и пирога с моркови и стриди на Леля Ог.:))

    "Морковите са, за да виждаш в тъмното, обясняваше тя, а стридите - за да има какво да гледаш."
    Ахахахах :D

    ОтговорИзтриване
  6. Така, аз трябва да плуча задължителен тортов данък, защото съм официален представител на гилдията на тортоядите. Така че, Милена, Ел и Надето - трябва да се разделите с по едно парче торта :))

    леле, на този ден много интересни особи са се родили :))
    ...
    ЧРД на папа Пратчет, в негова чест си купих "Автентичната котка", която се оказа книжка за деца....като мен :D

    ОтговорИзтриване
  7. Ел ти си причината да подхвана наскоро първата си книга на Тери Пратчет :) Никак не си падах по фентъзито, докато не прочетох "Вещици в чужбина" ... уникална житейска философия и умопомрачителен кикот :)) Да му е честит рожденния ден и да се радва още дълги години на добро здраве!! (разбрах на скоро, че има здравословни проблеми и малко се натъжих)
    Поздрави Ел:)

    ОтговорИзтриване
  8. Ел, да му е Честит рождения ден! :)
    Заради теб, наскоро пак започнах поредицата за диска, от начало , че ги бях позабравил ! ;)

    Аааа, ако си искаш утешителната награда, вземи да се обадиш ! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Хахха, Наде, сериозно ли? Че тя не беше от нашия отбор? Върколачка! Айде - да е жива и здрава и тя!

    Божо, сега и аз една двупластово-брилянтна усмивка ще ти дръпна в отговор, защото и аз съм щастлива като теб: :D
    :))

    Миленка, сериозно ли си мислиш, че ще допусна някой да припари до нашите дялове? Де е този смелчаг? :)
    На Ламот може да му сготвим вещерски омлет. Помня, че напираше за него, но трябва да изляза за продукти...кво беше - антена от мобилен на прилеп и патерица от куц плъх? :)))

    ОтговорИзтриване
  10. Ламотски, издействах ти един вещерски омлет / офф...щях да напиша амулет...:)) /. Ако слушаш, в допълнение ще има и питка джуджешки хляб, да замеряш клиентките на д-р Енчев по...по каквото си искаш. :)))
    "Автентичната котка" викаш...А ревю с твои рисунки ще има ли? :)Кой ме нави за Изумителният Морис, кой? :)

    Еви, ама сериозно ли аз те навих? Радвам се много! :)

    Магьоснико, каква е утешителната награда, да знам да впрягам каретата? :)

    ОтговорИзтриване
  11. Ел, нещо вкусно. Само кажи - солено или сладко ? :)

    ОтговорИзтриване
  12. Хммм....сладко предпочитам.
    И порцията да е голяма!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  13. абе, аз ли нещо не разбрах или и Надинка има празник? изобщо и хич никак не подценявам значението Пратчетово, ама може (ако нещо звездите не са ми объркали факсовете) така да пропуснете девойката?
    честито да и е и на нея пък.

    ОтговорИзтриване
  14. Дам..ама тортата свърши.
    :)))

    Днес менюто е кекс и зелеви сарми. :)

    ОтговорИзтриване
  15. Аз по повода ще си облека новата пола с 20-те кила барут и клинци в нея, ха да смее някой по-кибритлия да ми излезе насреща.

    ОтговорИзтриване
  16. Ахххаа, Скай :))
    Само така те искам!
    :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.