четвъртък, 18 февруари 2010 г.

За сродните души...




Какво е за вас сродната душа? Човек с еднакви вкусове, навици и разбирания като вас? Човекът, който ви покрепя, обича и е до вас в труден момент? Какво точно? Обикновено се подразбира, че това е половинката Ви. Някои я издирват цял живот и пак не могат да я намерят. Е – при мен естествено нещата не стоят така. Аз съм се родила 6 месеца преди моята сродна душа. На всичкото и Отгоре някой шегаджия решил да ми натресе кръвен роднина. Дамммм... Та – говоря за моя първи братовчед. Човека, с когото прекарах рамо до рамо детството си. Който се впускаше ентусиазирано в безсмислени, съчинени от мен начинания. Без да задава глупави въпроси. Човек, в присъствието на който се чувствах толкова свободно, колкото ако бях сама и толкова весело, все едно съм с цяла тайфа пощурели хлапета. Въпреки, че обожавахме да рисуваме и да издевателстваме над велосипедите и хората, не бих казала, че вкусовете са ни еднакви, нито пък си кой знае колко си приличаме по характер, манталитет, държание. Дори и външно изобщо не си приличаме. Просто чувството за щастие в негово присъствие беше някак...пълно. И ми липсва...
Защо ли пиша това? Ами защото....
Честит Рожден Ден, Ники!


2 коментара:

  1. Сродна душа по-често е допълване, а не прилика.Трудно се намира.
    Честит рожден ден и от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря!
    Аз съм си късметлийка...:)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.