петък, 19 февруари 2010 г.

Вдишвания

Днес реших да се направя на спортистка и да отида на работа пеша. Сумарно изчислих, че ще са ми необходими около 45-50 минути бърз ход, и за зяпане по дърветата и летящите гларуси и чинии още 10-тина... Избрах си трасе, подходящо за мен с възможно най-малко хора и най-много дървета. Така, че направих си една ободряваща духа и тялото разходка. Ето и какво видях по пътя:









Викам да мацна и един контражур:






и накрая ме посрещна суетният Бък:






7 коментара:

  1. Явно съм неприлично добра, в което и начинание да се впусна. Може да не съм професионалистка в снимането, но пък улавям красотата и магията.
    Не мислите ли?
    :)
    И пак скромнича...
    Кълна се,че едно дърво ми намигаше!

    ОтговорИзтриване
  2. Професионализмът в случая е точно на второ място след усета за красотата ;))))
    Скромността не е качество, тъй че .. :Р

    ОтговорИзтриване
  3. На колибката пише Бък, не БъкС

    ОтговорИзтриване
  4. Това е офисно куче.
    Казва се Старбъкс.
    На галено - Бък.
    :)

    ОтговорИзтриване
  5. Това парка срещу Окръжна болница ли е?

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.