неделя, 30 май 2010 г.

Les pétroleuses



Наскоро гледах "Петролотърсачките" - филм от 71-ва. Аз уж съм несериозен фен на старото кино, а не го бях гледала..:)
Филмчето е уестърн-комедия в стил "Лимонаденият Джо". Главозамайващите Клаудия Кардинале и Бриджит Бардо са начело на две банди - едната мъжка, другата само от творения на изкуството... И си обявяват война за парцел, под който има нефтено находище...

Сюжетът не впечатлява с нищо, но си е удоволствие да гледаш истински жени. Красивите жени са рядкост. Естествено красивите - още по-голяма.
Тук само мога да зяпам и да завиждам най-неблагородно:



















И малко женски бой:


...аз продължавам да завиждам... :)))

12 коментара:

  1. И да ви кажа честно - косата ми вече е толкова дълга.../щото ме мързи да отида на фризьор /, че вече заприличвам малко на ББ.
    Но пък ако бях мъж, бих налетяла на Клаудия!
    :)

    ОтговорИзтриване
  2. Щом ти е минало през ума да налиташ на Клаудия, дали си съвсем на "павилния"бряг?

    ОтговорИзтриване
  3. През ума ми са минавали далеч по-страшни неща, но това определя ли бреговото ми местонахождение?
    :)

    ОтговорИзтриване
  4. Абе не смятам, че "истинските жени" се охарактеризирват с обороти на юмручен ударо-поток и дълбочинност на деколтето. :)

    Но Кардинале кардинално съм я признал откакто я гледах в "Имало едно време на запад" и, ако някой уестър е правил нещо във връзка с разкриването на "истинската" природа на женитие, това е точно той.

    Иначе в духа на "Les pétroleuses" е "Cat Ballou", където Джейн Фонда също много радва окото. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Не виждам нищо страшно в това да си и на два бряга..(намигане)...:))

    ОтговорИзтриване
  6. оо
    чифт ретро-цици
    веднага ще го гледам! :D

    ОтговорИзтриване
  7. не се бях сетила да гледам нещо неангажиращо като този уестърн :)
    мерси :)
    иначе и аз за Кет Балу се сетих :)

    ОтговорИзтриване
  8. Малко "олдскуул" красота :D
    Наистина красиви жени :D
    П.С.Можеше да вложат малко повече старание при боя /напр. късане на дрехи и деколтета/ :D :D

    ОтговорИзтриване
  9. Хаа
    Изкефих се
    Тези френски псевдоуестърни наистина ме радваха едно време :)

    ОтговорИзтриване
  10. Вероятно ще разочаровам, но аз все още съм в краката на София Лорен.Макар,че "Бабет отива на война" рулира при мен:)))И ей така се бият истинските жени. А не скубане, хапане, пискане и ритане по пищяла:))))

    ОтговорИзтриване
  11. "Но пък ако бях мъж, бих..."
    Личи си, че не си. :)
    Аз бих налетял и двете. Едновременно.

    ОтговорИзтриване
  12. Тъкмо се забавлявах с тия предположения, че съм се позиционирала на другия бряг и ти, Морт, ме разобличи!
    Идка - аз от София Лорен по-красиво остаряваща жена не съм виждала. Някой ден ще изровя от архивите си нейни снимки и ще ги постна..:)
    За всички горе - Поздрав

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.