вторник, 18 януари 2011 г.

“Day & Night”

Day & night

10 коментара:

  1. Не знам, Анджи. Но е сред претендентите за Оскар за най-добър късометражен анимационен филм.

    Якоооо, нали, нали?
    :)

    Малко да се усмихнем днес, че много бач.

    ОтговорИзтриване
  2. много е забавно и идейно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ха, бях го гледал някъде и сега си го припомних. На заник слънце стана онова от Карибски пирати 3 - горе стана долу. :D

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей. Следя блога ти от скоро и искам само да кажа че останах с доста добри впечатления. Продължавай все така. А ако имаш време хвърли едно око на моя - http://mindcrap-mindbreaker.blogspot.com/ (от малко реклама глава не боли :D ) и пак - поздрави за блога
    BoBB

    ОтговорИзтриване
  5. Хахаха много е стра'Отно!!! Аз го гледах на кино, преди да почне "Дъ филмът" го пуснаха и още тогава много ми хареса, но в youtube не бяха го качили цялото. Добре, че най-накрая все някъде са го качили. Изпревари ме братовчедкеееее ;)))))

    ОтговорИзтриване
  6. Ламоте, идвам да ти чета за пушека и индийския секс-импресионизъм. Идейно, а? :)

    Скай, по двама наведнъж ли се влюбваш? И аз тъй! :)))

    Хаххха, Ностро - верно! :)

    MindBreaker, и аз метнах едно погледче на твоя. Като закуся и вляза в час, ще го огледам по-подробно. :)

    Братовчедкееееее, ай ем нъмбър уан! Другият път ме изпревари ти! :))))

    ОтговорИзтриване
  7. Хубаво. Елегично. Като екшън-поезия с елементи на позитивизъм и структурен реализъм.
    :-)

    ОтговорИзтриване
  8. Хахх - екшън-поезия!
    А ти що не отиваш да се подготвяш за утре?
    :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.