петък, 21 януари 2011 г.

Всъщност нещата не са толкова зле

— О, доста добре — отвърна той. — Усещам слаба болка в черния дроб и стомахът ми не е много редовен, струва ми се, но, общо взето, трябва да призная, че се чувствувам доста добре.

— Това е хубаво — каза свещеникът.

— Да — каза Йосарян. — Да, това е хубаво.

— Смятах да намина по-рано — обясни свещеникът, — но наистина не бях добре.

— Това не е хубаво — каза Йосарян.

— Просто хрема — добави свещеникът бързо.

— Температурата ми е 100 — добави Йосарян също така бързо.

— Това не е хубаво — рече свещеникът.

— Да — съгласи се Йосарян. — Не е хубаво.

Свещеникът се размърда неспокойно на стола си.

— Мога ли да направя нещо за вас? — запита той след малко.

— О, не — въздъхна Йосарян. — Докторите правят всичко, което е възможно в случая, струва ми се.

— Грешите. Свещеникът леко се изчерви. — Нямах предвид такова нещо. Исках да кажа цигари… книги… или… нещо за забавление.

— Не, не — каза Йосарян. — Благодаря ви. Имам всичко, което ми е нужно, струва ми се. Всичко освен добро здраве.

— Това не е хубаво.

— Да — каза Йосарян. — Не е хубаво.


Лежа и си мисля дали по-добре да си отрежа главата, като категорично реша проблема веднъж завинаги или да се задоволя само да отстраня пулсиращите ми очни ябълки.

Според мен най-добре е да ударя едно сиртаки!


18 коментара:

  1. А ааа братовчедке, "Параграф 22" ли долавям :)(страшна книга)
    Режи от ушите ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Режа, режа, че и без това са ми много - цели две!
    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хах, преговаряш параграфите, а! И що ще си вадиш очните ябълки. Компот ли ще правиш? :D

    ОтговорИзтриване
  4. Може да замисля търговия с органи на свой гръб... (thinking)

    ОтговорИзтриване
  5. Ей, ама Ностро, не се наяде! :)))

    Лоша Лу, лошааа! :))))

    Оффф, това тиктакане много се забави нещо...

    ОтговорИзтриване
  6. Хах, Лу, нещо за дините ли намекваш? :D
    Май нещо обърка отпред и отзад. :))

    ОтговорИзтриване
  7. За дините или добро, или лошо. :D

    Опазил ме Бог да объркам отпред и отзад. Както казал Радой Ралин веднъж: "Госпожице, ако вашата опашка е отзад, то моята е отпред!".

    ОтговорИзтриване
  8. Хахаха с тези ваши компоти, може да отворите фабрика на "Улица Консервна"
    Ох, Лу, как ме разсмя!!! :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  9. Много харесвам такива книги, писани с чувство за хумор :)

    Внимавайте, според мен Лу иска да отвори ресторант, като специалитета ще е супа-топки. Е, ще има и пушени ци...гърди, наденичка на клечка, паниран бут и т.н.

    Да се похваля! Току що си купих сокоизтисквачка! Смърт за компотите! Дори си направих сок от моркови!
    Йибидиби диби! :D

    ОтговорИзтриване
  10. Ел, не си посягай, с глава радваш повече. :)))

    Тази книга ми е личен символ на протеста. В една фирма ни бяха забранили достъп до много сайтове, защото нетът пречел на работата. И тъй като в забранените влизаха и такива, които ми трябваха служебно, известно време стачкувах, препрочитайки параграфите в "Читанката".

    Ламоте, сложи и една ябълка или круша към морковите, страхотно сокче става. :) Само бебетата не могат да го оценят, плюят и правят трайни щампи по дрехите на майките си. :)

    ОтговорИзтриване
  11. Ама това вашето на нищо не прилича!
    Пак към кулинарията отпрашихте!

    Аз само исках тихичко да изстена, а сега вече и къркоренето на негодуващият ми стомах ескалира до вой...
    Ако миглите ми експлоадират - вие ще сте виновни!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  12. Ае, Точе - ти къде си виждала главата ми, че да даваш мнения? Пххааа :)))

    Много хубаво си стачкувала!
    Аз умирам от радост някой като ми забрани нещо.
    :))

    ОтговорИзтриване
  13. Е как къде, Ел? Из компроматите от вечеринките и подобните мероприятия. :) А Ел Маншонова е просто пленителна! :)))
    И това, което ражда главицата ти, особено ми харесва. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Хм... За криминалното появление на определени книги в читанката съм чувствителна...

    Обаче. Ел, това твоето си е чист грип, струва ми се. Май ти е време да излезеш в болнични. :Р

    ОтговорИзтриване
  15. Дълги години трите кита, на които висеше нощното ми шкафче, бяха Параграф 22, Швейк и Златният телец.
    С твое позволение, Ел, бих споделил и това, че Параграф-ът е едно от най-красивите неща, до които съм се докосвал. Подозирам, че ще бъда упрекнат в неподходящ избор на думи (става дума за "красивите"), но не ми се вярва, че това би сдухало човек, който може да намери определено решение на математическа задача за изключително красиво :)))
    Ще завърша с признанието, че след като гледах филма, се заклех никога повече да не гледам филм, създаден по любима книга!

    Всъщност, можех да изразя всичко, което написах по-горе и само с една дума - благодаря ;)

    едит: спомням си, че харесах много и "Нещо се случи", но ... също така си спомням, че тогава ми се стори, че щеше да е по-добре за нещо-то, да го бях прочел преди параграф-а ;)

    ОтговорИзтриване
  16. Ех, една от любимите ми книги, нали се сещаш кога Йосарян реши да престане да подражава на другия (истински) болен.

    Ел ти боледуваш от преди празниците, май? Да вземеш да си приложиш шотландското лекарство - слагаш една шотландска гайда на стола и пиеш скоч докато гайдите станат две. Ако нямаш гайда, Ламот с удоволствие ще ти задели и пригоди нещо от карантиите, които вече е приготвил за новия ресторант на Лу.

    ОтговорИзтриване
  17. :))) Много любима книга! Ел заложи на сиртакито :))) Ама вие сте страшни, от извесно време ви чета и се превивам от смях (дано не ми се сърдите, че тихомълком се промъвам), как само влизате и излизате и пак влизате във всякакви роли, преплитате книги и истории, уникални сте, много ви се радвам!

    ОтговорИзтриване
  18. Ах, Точе - мерсииии! Ел Маншонова е истинска красавица, за разлика от мен.Поне има хубава прическа и омайни мигли. :)

    Фроги, думай ми ти думай, хубави неща...

    Г-н Анонимен / поне за другите :) / - и аз благодаря много за хубавите думи! :)

    Скааааайййй, мила моя! ПФХААААхааа - две гайди викаш? Уморих се да се хиля :))))Ще пробвам!

    Г-жо eva bor, добре дошла! Радвам се, че наминавате и тайничко надничате.
    Да минете пак!

    :)

    Аз отивам да извърша манипулация в банята без да махам превръзката от очите си, че адски боли!
    Ама пиша, нали?
    :)))

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.