понеделник, 17 януари 2011 г.

Да измъркам един седмичен отчет

Едно малко човече реши да ме сюрпризира с над 40 градусова температура и...всичките ми други грижи избледняха.
Но пък пет дни се нахъркахме като хората – по близо 20 часа на ден! Кеф! :)
Вече съм нов човек! Бръчките под очите ми се изгладиха и вече не спя на бюрото в работно време.

След като Ламот пося завист из блогпространството със своя забележителен Бик - книгооплодител, а след него и шахматистът книгосъбирач Ностромо мръснишни ни демонстрира мат в три хода, даже без да вдигне фигура от дъската, като заяви че е чел само една книга, чието съдържание почти обезмисля книголюбските ни напъни, ми мина всякакво желание да се фукам и да роша пера.

Благодаря много за наградата от Цвети.



Благодаря и на Блага за Слънчевата награда:


Много ме радвате, ей! Грея тук и си въздишам щастливо.

А сега видях, че и Ваня е решила нещо да ме мъчи с Правилата на играча. :)

Сега, като вече ви благодарих, мога спокойно и необезпокоявано да продължа да спя, работейки само с хриле.

:)))))

13 коментара:

  1. леле, толкова ли много те мъчат на работа?
    Спането е здравослвно, но ми се струва, че си се опитала да се вселиш в подсъзнанието на Ностро , да му направиш Инсепшън и да го накараш да ти подари цялата библиотека :))

    Вещерски номера, а? :Р

    ОтговорИзтриване
  2. Вече втора брава на счетоводството чупя в близкия месец.
    А те пак искат да ми повишавали заплатата!
    Това вече на нищо не прилича!

    ОтговорИзтриване
  3. Ах-ах, ама аз се надявах да събудя желанието ти да споделиш, а не да махнеш бегрижно с ръка. :( Ама че си лоша. :))

    Поне се надявам, че сте смъкнали температурата. Ламот от години не може да си охлади задника. :D

    ОтговорИзтриване
  4. Много хора му се точим на Ностро на библиотеката, та да вляза с едно предложение към него:
    Мили Ностро, ако доброволно си дадеш книгите на Ламот, Ел и мен(мен, мен, мен!) библиотеката ти ще се опразни и ще можеш да си наредиш всичките компоти и да си ги гледкаш, гледкаш - йор прешъс буркан имане.

    Ел, честити да са ти наградите, ти си заслужаваш и четенето, и тях, и многочислената фенска маса :).

    ОтговорИзтриване
  5. Вижте сега, да си имаме уважението и аз точа...ъъъ лиги де, казах го, по библиотеката на Ностромо, независимо колко от "онези списания" е смушил между книгите си!А ако искаш заменям няколко компота за една книга :D
    И Ел, бива да почерпиш за тези награди, стига се измъква и оправдава само с глад :D
    бтв. Ако не си успяла да гледаш Going Postal, значи ти е крайно време да го направиш :Р

    ОтговорИзтриване
  6. Скай, аз ще я опразня, ама как ще се изпълни с буркани някак си не ми стана ясно. :D В този смисъл по-вероятно е да уважа офертата на ДИвка, само трябва да уговорим конкретните параметри, а и като знам от практиката, че компотите вървят с торта с орехов блат, чак на мен започват да ми потичат лигите. :)

    PS На някой да му е останал коледен щолен? :D

    ОтговорИзтриване
  7. Честито за наградите, Ел:) Най-важното е, че сте смъкнали температурата и сте се наспали добре! Хайде, бъдете здрави и да унищожите безпощадно и последния нахален вирус:)

    ОтговорИзтриване
  8. Ностромо, аз съм си лоша и безгрижна цял живот. Освен това правя страхотни торти!
    А мазето ми е пълно с нещастни неизядени компоти.
    :)))
    Това за задните части на Ламот е очевидно от неговите пристрастия към действията на линийки, пръчки и длани...

    Скай, благодаря ти. Даваш и интересни идеи за похищения, ама първо да се разберем за процента като делим плячката. Кво е туй: мен, мен, мен...аааааа не съм съгласна!

    ДИве, какво да те почерпя - аз докато сложа нещо на масата и вече съм изгълтала половината :)))
    Going Postal го гледах отдавна и ми хареса. :)

    Цвети, видях му сметката за нула време! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Коледен щолен ли?! Менци!... ъъъ, исках да кажа "грънци" ;)

    ОтговорИзтриване
  10. А, то и на Великденски панетон няма да откажем ...върху грънците :Р

    ОтговорИзтриване
  11. Знаех си, че не плюскам само аз!

    ОтговорИзтриване
  12. Аз гласувам Ел да си покаже тортите, Скай - менците, а Дивка - панетоните (и двата!), за да имам база за сравнение и да реша какво да правя с библиотеката си. Сигурен съм, че Ламот ще ме подкрепи в това начинание, а и всеки себеуважаващ се библиофил. :))

    Бе как не се сетих за тоя бартер, когато кризата излапа всичките ми компоти!! :D

    ОтговорИзтриване
  13. Аз торти няма да показвам, че ще ми се изсипете всичките.
    :)
    Ама виж - менците на Скай и аз искам да ги видя, затова брой два гласа.
    :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.