понеделник, 24 януари 2011 г.

Блог на деня- 22.01.2011

Отново бях сюрпризирана с това:



Всички виновни веднага да си признаят!

И да споделят кулинарните си грехове, защото почвам да готвя!
За Владо, който ме номинира, съм замислила печено пиле по специална тайна рецепта. Само го умолявам да не ме замеря после с кокалите. Или поне да цели косата ми, че да се подхрани малко. :)))

Майсторка съм на пържоли със сос от гъби. Понякога опитвачите / не изяждачите / правят странни движения, които не разбирам и после се опъват хоризонтално. Може да е в резултат на псилоцибина. Ще трябва да се консултирам с доставчика ми. Все пак трапезарията ми вече не може да побира телата на всички желаещи.
Правя и страхотен течен шоколад, пиле с ориз, крем-карамел и невероятна торта с орехов блат и карамелизирана захар! Брат ми я прави още по-невероятна, но е поне две степени по-мързелив от мен, затова това събитие са случва през петилетка, след оказан натиск.

Хайде аз се захващам, а вие давайте идеи!


Александро Маняско - "Пир на циганска сватба"

Предполагам начинът ми да кажа благодаря може да ви се види вкусен.
Ами такъв е!
:)))

33 коментара:

  1. Пипи, не се смей, че както съм с окапани ръкави!

    пп. Никой няма да те разпознае с това име. Гарантирам ти! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Честито!
    За мен от тортата, благодаря, натиск съм способна да приложа където и когато трябва, за продължителност няма да спорим - ще се договаряме :D

    ОтговорИзтриване
  3. :) Честито!
    Аз знам кого ще замеряме с кокалите, ама няма да ви кажа! Вкарайте се в дълбок размисъл! Ако не се сетите, не се отчайвайте, сърцето ще ви подскаже! :D

    ОтговорИзтриване
  4. ДИве, заделям ти осемнайсет парчета и викам совата.

    Хахаа, Глокси! :))) Сърцето ми подсказва, ама се къса...къса... На това име не мога да посегна, да беше с другото ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Честито, една пържолка ако може. Кокалчето не казвам също като Глокси къде вие се досетете. :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Всички ли сте месоядни като мен?
    :)
    Ок, Руми - прошарена или да не е много блажна?
    :)))

    ОтговорИзтриване
  7. хухуху, казваш днес вечерята е уредена, да не му мислим :D за меееен... част от 'пилето по специална рецепта' пор фавор :)
    Ел, блога ти и ти заслужавате наградата и даже не само една!
    Тук е наистина яко да се кисне ;)(малко младежки дух да вкарам)
    Целувки и хайде чакаме следващата награда, че я виж как хубавко намазваме и ние с туй онуй -> хапка пийка... :)

    ОтговорИзтриване
  8. Братовчедкееее!
    Ти понеже си от родата и съответно с връзки - за теб специална порция, придружена с прясно препечени филийки с масло. И понеже ми порфаворкаш, ще ти сътворя и панирани калмари по испански, само да не се изложа, че последният път ми избягаха...
    :)))

    ОтговорИзтриване
  9. Да стотиш наградките.И кулинарните фахканалии тоже. За мен само бира моля. Днес съм на диета.:)

    Пипи=Лилка. Аз съм гении!
    :)

    ОтговорИзтриване
  10. Готвачът заслужава готварско списание :)
    http://rutor.org/torrent/86796/domashnie-pirogi-i-vypechka-ot-aleksandra-seleznjova-6-knig-2010-2011-pdf

    ОтговорИзтриване
  11. Идка, разбира се че за теб съм заделила бира. И спешъл халбата ти пазя! :)))

    Ама си гении, признах те! ;)
    :)))

    Вал, аз ако почна по списания да готвяяяя...отиде не се видя.
    Аз творя, не готвя!
    :)

    ОтговорИзтриване
  12. Ако можеше да ме видиш в момента -> танцувам радостният танц на родата по дядова линия :D Винаги е по-яко да с връзки, отколкото с лепки (на обущата)
    "Юпи юпи йе йе, юпи йе йе" :D :*

    ОтговорИзтриване
  13. Тва харесвам малко по суровичка, викали му алангле. Аз му викам вълчешка :)

    ОтговорИзтриване
  14. Честито и от мен :) Хайде, хайде мързелива, само така си говориш, като те гледам бая меню си приготвила :))
    За мен течен шоколад, може и с кокали :))

    ОтговорИзтриване
  15. ЧЕСТИТО!

    Знаех си, че не сгреших като се отказах от вегетарианството. Ако може пилето да е с картофки, а тортата да е с лешников блат ;)

    Радвам се за наградата :)

    ОтговорИзтриване
  16. Йеее - дядо с връзкитеее! Ама как съжалявам, че не си ми пред очите да видя танца!
    Невероятен ще да е...:)))))

    Руми, прието - вълчешка с гарнитура. :)

    г-жо Ева Бор / моите инициали са ЕВА междудругото :))) / Шоколадът с кокали е в ограничени количества, но ще ви запазя. Имате думата ми. Взимам си меч да отбранявам блюдата.
    :)

    Миленчеее, ще викна катеричките, че лешниците свършили. Ти пак като не поиска жълъди, че трябваше ная от Ледена епоха да търся, пък и свидливо беше...
    Целувки! :)

    Фрогиии - не знам! Аз съм напълно невинна!
    И питката не знам къде е! И байганетите изчезнаха...ей всичко се разбяга
    :)
    Рокфор ядеш ли? Или само булгериън, като мен?
    :)

    ОтговорИзтриване
  17. Добро прасе съм бе, ям сирене всякакво. :)

    Оп... без малко да излъжа - тофуто го оставям за веганите - те да си се давят с него. :Р

    ОтговорИзтриване
  18. Нямай грижа - отивам да режа сиренето и да видя бирата изстуди ли се.
    :)

    ОтговорИзтриване
  19. Орехов блат, а!!! :/
    Ел, това беше нарочно, нали, щото знаеше, че съм на работа и ще има да ми капят лигите, докато ми се отвори път до някоя сладкарница. (Не че там ги правят хубави, а и дали изобщо имат с орехов блат.)

    Та да ти присе... ъъъ, исках да кажа да ти е честита наградата, със здраве да си я яде.. ъъм, накичиш на блога и така нататък... Шшшшлюпс!

    ОтговорИзтриване
  20. Падна ли, Ностромо?
    Разбира се, че го правя нарочно.
    Всяко мое действие има зла умисъл.
    :)))

    Шлюпссссссс / съскане приглушено.../

    ОтговорИзтриване
  21. Ел, да повторя честитката, да ти държи влага. И да има още поводи. :)
    Ако няма желаещи да си делим течния шоколад, ще се омажа с кеф с цялата доза. :)))

    ОтговорИзтриване
  22. И аз да питам пак, 'щото 'се недоразбрала - къде ми е сиренето?!
    - Ностро, напълно те подкрепям ;)

    ОтговорИзтриване
  23. Честито Ел! Аз гласувах за теб, така че очаквам да получа някое парче пържола с гъби.

    То пък сега не ми се яде, нещо се разболях деба

    Обаче като се оправя ще искам една пилешка супа, една голяма пържола с гъби и картофки, градинарска салата, а за десерт - крем карамел с течен шоколад и орехова тортичка. Искам тортичката да е с награди - книги например :) За пиене може да извадиш някое уиски, добре де, и с компот може да минеш.

    Скромността краси човека! За това не ти искам много :)

    ОтговорИзтриване
  24. Честито, Ел, няма съмнения, че на този медал тук му е мястото :).

    Сигурно е от псило-ъъъ-кой?! Няма да е от него, Ел, просто пържолки с гъби винаги така се ядат - хората направо припадат от кеф. А за странните движения преди това има подозрения, че има връзка с необезопасените кабели в пещерата ти и повишаването на нивото на подпочвените води в последните години.

    Хайде, сипИ, че се уморих от много приказки. Шлъп (звук от облизване).

    ОтговорИзтриване
  25. Цвети, мерси, мерси :)

    Точе, омазване с шоколад? Йеееее! Ама и вода, че както си загряла след тоя концерт!

    Блага, разберете се с Фроги, че сиренцето ми е малко..Аве тия плъхове тука отде дойдоха? Ностромо пак не е затворил книгата и се разбягаха приказните герои.

    Ламот, чакай...чакай да пиша, щот не помня. Пуста склероза! :)

    Скай, хващай! Хвана ли? Упсссс....нищо - ще се изпере!
    :))

    ОтговорИзтриване
  26. аз може ли от всичко, без чушки само? щото хич не съм нагла.. :))
    и честито :))

    ОтговорИзтриване
  27. И ти ли като Ламот? Всичко ще изкльопате лакомници такива!
    ОК - без чушки!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  28. ми ние с Ламота сме астрални близнаци. нещо като Веселин Маринов и Обама. та за това така..
    :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.