четвъртък, 27 януари 2011 г.

Желания на макс



Казват, че приятел е този, с когото и мълчанието е приятно. Този, който те разбира дори когато ти не се разбираш. И го прави по правилния начин.
Понякога имам чувството, че говоря на честота, която не всички приемат. Оказва се, че не е така...

Изненадана съм и щастлива, че открих приятели. Виртуални, загадъчни, всеки уж скрит зад някаква маска, но разкриващ се в това, което споделя.

Не знам какво да напиша, освен че днес летя и се чувствам страшно щастлива, затова ще го изразя с песен:

44 коментара:

  1. Честито!!!От сърце с най-добри пожелания! Поздрави и много вдъхновение:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Яааааа, моят кумир - Жиуотното! В блога на моята кумирка - Ел! 2в1! :))

    Сега отивам да си направя 3в1, че още спя!
    Ел, кога ще е готова тортата? И брат ти знае ли, че ще я прави? :D

    ОтговорИзтриване
  3. Честита ти годишнина, диво, щуро и прекрасно нещо със слънчеви къдрици :)

    Целувки и прегръдки от мен.

    ОтговорИзтриване
  4. Честита първа година и тук Ел!

    Ще го преживея този празник мнооого трудно /без тортата от брат ти/, но с твоя помощ и с невероятното чувство за хумор, което съпътства присъствието ти, ще се справя...усещам :Р

    И ще си чакам поканата за сбирка на феновете ти :D

    ОтговорИзтриване
  5. Честито, Ел!
    Леят се едни дитирамби из блогосферата...а то какво било:))

    ОтговорИзтриване
  6. Присъединявам се към честитките и си задавам въпроса аз къде съм бляла, че тепърва откривам тази изключително приятничка блогоградинка, поддържана добре цели 12 месеца :))
    Все такава и все така! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Честитооо - весели, вдъхновени, възторжени, великолепни, всепоглъщащи желания да те преследват, и да се изпълняват от само себе си (или с малко помощ от приятели ;) Поздрав (от миналото) за вяра в бъдното ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Мерсиииии!
    На хората ще им писне днес от мен.
    :)))

    Сега слагам ризницата и подлакътниците и отивам да тормозя мързеливия си брат!

    ОтговорИзтриване
  9. Честита годинка и от мен, Ел!
    Продължавай в същия дух!

    Успех с тормоза и дано има резултат от него :)))
    Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Само годинка ли Ел? :) Мммм пак ли ще хапваме :)
    Или не, този път предлагам, ние да ти направим виртуален подарък, някоя вкусотия! Ей така, защото си ми братовчедка ;) и защото за сега съм в добро настроение :) Аз ще започна с десерта (понеже съм от мързеливите булки :D)
    Фламбирани банани с мед,орехи,канела и коняк. А отгоре топка сладолед, който се разтапя в чинията от нагорещените банани...(а може и без сладолед) :)
    Честит ти блог-рожденик Ел, да ти е жив и здрав и много да те слуша :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  11. a-a-a-а ти една година ли.
    Честито
    ..чудя се аз що некви ти се лензят цял ден в блоговете си... то кво било.

    Айде още 50-60 г блогове!

    ОтговорИзтриване
  12. Тони, Руми - мерсаж!

    Братовчедке, в нашия род все сме мързеливки, обичащи коняк и сладолед. Само не мога да разбера защо всеки ден трябва да ни носят кафе в леглото. Не мога да ги разбера тия мъже и това е!
    :)

    Анджи, караш ме да се замислям. А от това огладнявам! :)

    Мад, трудно е да си обект на любов всенародна.
    :)

    ОтговорИзтриване
  13. мани мани, навлеци всякакви.
    И все любов искат!

    Вече ме е страх да влизам в нета...

    ОтговорИзтриване
  14. То си е за страх.
    Аз влизам винаги с каска и пожароусмирител.
    :)

    ОтговорИзтриване
  15. Честита годинка в блогпространството! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Мери, благодаря! :)

    Вал, йееее!

    Невинните хора, неволно попаднали тук, вече си мислят, че ви давам периодично подкупи, убедена съм!
    :)

    ОтговорИзтриване
  17. ThankS :)
    Бац да се превежда Бългеъриън Аеро Целувкинс :)

    ОтговорИзтриване
  18. Ооооо - най-стюардесно ти благодаря!
    Аз се зачудих кво ли значи, ама да не демонстрирам излишно невежеството си...
    :)

    ОтговорИзтриване
  19. Честита годинка на блога, Ел! И не ни оставяй повече.

    ОтговорИзтриване
  20. "Лензят се", мхамхамхааа, Мад, много правилно ги нареди всичките. :)) Ми обичат я хората бе, кво да ги правиш. :)) Ний като я мразим, и нищо не написахме. :Р

    Честита, Ел! :

    ОтговорИзтриване
  21. Честит Б-ден! Пожелавам ти много усмивки и добро настроение! :)

    ОтговорИзтриване
  22. Честито El, да ти е все така омаен,
    тоз блог, що скоричко открих,
    и нека бъде изкушаващ и потаен,
    че с "Необмислени желания" се заразих.

    Така че пожеланията ти приемай,
    за тази твоя чудничка творба,
    от времето ни честичко отнемай,
    това да продължи,докрай света!

    Честита годинка и поздравления от мен. :)

    ОтговорИзтриване
  23. Ел, какво купи на блогчето за рождения му ден? Виждам днес пак е било непослушно :D

    ЧРД и от мен блогче и да слушаш кака ти Ел, че знаеш ли какви шамари раздава, а ? :D Като гледам какъв си тъмночервен пак си ял тутманици :)

    ЧРД! :)

    ОтговорИзтриване
  24. Честито, Ел!
    Някъде ми се мерна една торта ... :D :D

    ОтговорИзтриване
  25. Хайде, хайде, не се оправдавай, Ел.Подкупваш и още как. То не бяха сандъци със съкровища от пиратски кораб, който си пленила навръх стотния си рожден ден. То не бяха книги, собственоръчно преписвани от теб самата преди столетия. То не бяха торти с орехи, с които те е замеряла катеричка, докато си заравяла имане в корените на дърво, под хралупата й...То беше чудо. Една година.Чудесиииии.
    Ама ние затова и те обичаме;)
    ЧРД!!!
    Искам още, още чудеса:)

    ОтговорИзтриване
  26. Анджи, каква скука? Тая дума не я знам. И не ти вярвам - на твоята улица подобно нещо не съществува! :)

    Владо, благодаря! Ама нека от време на време да ви оставям, ей така от суета - да ви домъчнее за мен ;)))

    Фрогиииии, сега като се мразим така всеотдайно, кажи кога ще пуснеш някой хейтърска публикация, че ми омръзна да те чакам!:)))
    пп. Мад все използва едни думички нарочно - да ме накара да се чувствам невежа...:P

    Limitednickname - ей така по-широко: :D

    Скротума - Тенксссс!!! Много усмивки и на теб!

    Magiosnika, благодаря за стиховете и пожеланията! :)

    ОтговорИзтриване
  27. Ламот е наясно с агресивността ми и тъй като е добра душа, сърце не му дава да продължавам с блог-терора ми. Обещавам повече никакви шамари / тук правя кръст със сребро в чорап и плюя три пъти зад лявото рамо /! :)

    Kal4o, ми те я изплюскаха вече. Нищо...ще направя нова. :)))

    Миленче, ми подкупвам, щото никой не иска да се включва в абордажите ми. А тоя палав катеричок само да го спипам! :)))

    Благодаря на всички, ама днес мисля само да лентяйствам и да ви чета...
    :)

    ОтговорИзтриване
  28. Не се оплаквай неблагодарно!!! С Руми ти изпраскахме една серенада: аз пях на развален испански, а тя танцува на развален испански. :)) Кво още искаш? :Р

    ОтговорИзтриване
  29. Тореадори искам! За къФ дявол вие ще ми танцувате?
    :)))

    ОтговорИзтриване
  30. Ааааааааа! Неблагодарница такава! Не можеш да оцениш почина "Направи си сам", а ние така се измъчихме заради теб. :))

    Искаш тореро от "Максимус", щото желанията са на макс, а? Много искаш! И аз искам, ама няма, нямаааа... :Р

    ОтговорИзтриване
  31. Алооуууу, денсърките! Промених си мнението.
    Искам пак!
    Пак!
    :)

    ОтговорИзтриване
  32. Аз малко късно, ама поне ще съм последна и ще се виждам лесно. :D
    Честита годинка в блогопространството! То тука работата е малко като при кучетата - 1=7, така че блога ти първите седем годинки вече ги има. :)))
    Да продължаваш с интересните и хубави постове и дано писането им ти доставя такова удоволствие, колкото ни доставя четенето им! (party)

    ОтговорИзтриване
  33. Честито и от мен! Желая ти още качествени приятели да откриеш и да споделяш с тях до откат! :)

    ОтговорИзтриване
  34. Скъпа Лу, ти винаги се открояваш с този вид на мафиот, за който така ти завиждам. И си под егидата на Козаностромов, нали? :)))

    Дринов, тенкс! Да знаеш, че тъкмо мислех да пускам пост за Гигер, ама така ме мързииии!
    :)

    ОтговорИзтриване
  35. Мафиот - аз? Филм ноар-а като жанр ми е от любимите, но мисля това е всичко мафиотско около мен. Виж, ако пусна мустак нещата може и да се променят. :D

    ОтговорИзтриване
  36. Аааа, недей! Тъмните цайси стигат. :)
    И аз ще си купя такива!
    :)

    ОтговорИзтриване
  37. @Nightwish El
    Ако знаеш само как те разбирам за мързела... :) :)

    Ще изчакам да ти мине, защото ми е интересно. :)

    ОтговорИзтриване
  38. Едно, че ме мързи и второ - така ме нахвалиха тия дни, че човек го е страх да си отвори човката, та да не се смъкне от пиедестала...
    :)))

    ОтговорИзтриване
  39. От мен коняка със сладоледа:

    http://www.kulinarnirecepti.info/wp-content/uploads/2009/09/5841695k.jpg

    [im]http://www.kulinarnirecepti.info/wp-content/uploads/2009/09/5841695k.jpg[/im]

    ОтговорИзтриване
  40. Мерси, Танко!
    Че както ме е свил един корем, ще се напия от мъка...

    Някой прави полусполучливи опити да ме отрови!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.