сряда, 21 април 2010 г.

Награда спешъл за самодиви само...

Аз не вярвам в любовта от пръв поглед, но при самодивите всичко е възможно!

Откъс от "Кушкундалево" на Николай Райнов:

"- Е, синко, видя ли какво има в стаята?
- Видях, дядо. Една мома се къпеше във водата на извора. Хубава, хубава, не може да се намери друга като нея. Само слънцето е по-хубаво от тая мома.
- Добре си я видял, сине – казал му старецът. - Ами тя що направи, като те видя?
- Побягна. Искаше да разбие прозорците и да избяга оттам.
- Да не бе ходил, сине, лошо си направил.
- Рекох да видя що има дядо.
- Е, като видя, каква полза?
- Полза никаква, дядо. Тая мома ми е още в ума. Накъдето погледна, все нея виждам. Ума ми взе.
- Тъй е, синко, аз нали ти казах? Все нея ще виждаш и за всичко друго сляп ще ходиш, додето се не задомиш с нея. Но и после няма добро да видиш.
Минало се, що минало, момъкът паднал болен от мисъл по момата. Все тя му в ума, все тя му пред очите. Не може работа да залови като света. Час по час отивал, отключвал вратата – да види момата. А тя все грабвала ризата и отлитала."

И наградата за най-добра самодива в блог-пространството отива при....Самодивата! Вие какво си мислехте? :)))
Ето – заповядай – късче от моята приказка. Докато я издиря в целия хаос у дома...но пък бях обещала изненада:

5 коментара:

  1. Аааааааааааааа, не мога, това е картинка от онази книга :))))

    Въх, не помня на кого я дадох и ми я завлече :(, защоооооооо, защо избра да е при друг :(

    Страхотно ме изненада!

    P.S.Ще те заразя да повярваш бре, какъв ти е проблема ? :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз приказките си ги пази като звяр!
    :)
    Радвам се, че те изненадах...

    Ми...не вярвам...май..
    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чшшш, не казвай не вярвам!
    Току виж, взема пукна млада и красива :))))

    ОтговорИзтриване
  4. Че вие умирате ли? ;)
    Ми то срамота - моткате се по хиляда години, при това все млади и красиви...

    ОтговорИзтриване
  5. Чудна е тази книжка :) На мойта и няма кориците само, но вътре - като нова. Много увлекателни и приказките и илюстрациите.

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.