четвъртък, 19 април 2012 г.

Берегись автомобиля




    Понякога ме наляга здрава носталгия за времето, когато имаше първа и втора програма, Студио Х,Студио Десета муза, Всяка Неделя...или чакахме филми, като „Диамантената ръка“, „Кавказка пленница“, „Операция ы „ и так далее...
А какво щастие, че има филми дето мислих, че съм ги гледала, пък не съм, щото щях да си спомня. Или пък съм била малка...аве де да знам. :)))

Та проснах се снощи, след като направих супа от коприва и кюфтаци / отново обвинявам Зори и Гост! /
...ама само какво начало:

Зрителят обича криминалните филми.
Приятно е да се гледа филм, предварително знаейки какъв е краят.
И въобще, лесно е да се чувстваш по-умен от авторите.
....
И така, както забелязахте, беше тъмна нощ. Непознатият много се стараеше да остане незабелязан...и това му се отдаваше. Тук беше така тъмно, тихо и пустинно, че неволно на човек му се искаше да извърши престъпление.

Всеки, който няма кола, мечтае да си купи.
И всеки, който има кола, мечтае да я продаде.
И не го прави, само защото, ако я продаде, ще остане без кола.
Човек, като никое друго същество, обича да си създава допълнителни трудности.
Именно с това се обяснява желанието да имаш собствен автомобил.
Мисълта за това, че 5 и половина хиляди просто са захвърлени на улицата, при това снабдени с колела, може да отрови всеки щастлив живот.


    Инокентий Смоктуновски е в ролята на Юрий Де́точкин / разбирай Робин Худ с шперц :)/, който облечен в шлифер, носеш шапка и ръкавици, с прегърбена стойка краде автомобили на мошеници, обзет от някаква мания за справедливост.
    Могъщата десница на закона е представена от следователят Максим Подберьозовиков / в ролята на хрътката - Олег Ефремов /.
    Двамата стават приятели в извънработните си занимания – в Дома на културата участват в театралната постановка „Хамлет“ . Две години преди този филм, Смоктуновски прави едно от най-добрите превъплъщения на датския принц. Партнира му неземно красивата Вертинская.
А Эльза Радзиня  - майка му, е само осем години по-голяма от Смоктуновски. :)))


    На Андрей Миронов просто му отиват роли на мошеници. Но пък такъв тъст, като Папанов, никому не бих желала.
Папанов към дъщерята: „Няма нищо. Ще ти намерим нов мъж. Честен! „:)))

Миронов, въздъхвайки на дивана: „Мъжете трябва да се женят за сирачета!“



    От автомобили нищо не разбирам, но ми събраха очите тия Волги ми събраха очите.
Ето тук за ценители: щрак.
На времето мой близък караше такава линейка. :))

А мошеници всякакви. Ето един пастор, който плати за откраднатия автомобил в банкноти от по една рубла:


А гонитбата по магистралите, страшно напомняше тази:


Нямам търпение да го позабравя и пак да го гледам! :P :)))



:))))

25 коментара:

  1. А, уе-уееееееее!
    Скри ми шайбата.
    Аз що не се сещам да гледам такива филми, а!?

    ОтговорИзтриване
  2. Язе па зобах "На дъното" на Куросава по Горки, че българската постановка ме утрепа още на 10-ата минута, не че има общо, просто гледайте филмите на Куросава :)

    Иначе здраво така, с черно-бялото, че напоследък единственото цветно, дето си заслужава са Троновете и Футурама :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нема да ходя тогаз на българската постановка, щото ми е ценен живота, а и гърба... :)
      Като гледам на Куросава съм гледала само три филма, което си е за срам, затова отивам да се срамувам в кухненския ъгъл! :)))

      Изтриване
    2. Аз я гледах (постановката) в ютуб (има я на две части), къде ще влача великолепните си меса да ги гледат хора :P

      (внимание - сексизъм):
      докато се срамуваш, вземи сготви нещо ... ха-ха-ха... кхъм...

      Изтриване
    3. Забравих, че твоето великолепие е пагубно за хорските очи. :P :))

      Авей, аз снощи готвих - днес пак ли? :(

      Изтриване
    4. Е ма и днеска яде, нал тъй? Не става така, готвенето трябва да ти стане втори рефлекс направо. Още как си се събудила, рипаш от легло/диван/канапе/под/маса со се завивките и се втурваш в кухнята да готвиш и така. Така се става жена. Даже ся пиша ръководство "101 (и бая повече) начини жената да избегне боя като стои мирна, не говори много и изпълнява, без да задава глупави въпроси - разберете как би изглеждало тялото ви без синини и лицето ви без подутини като започнете да ставате за нещо" Заглавието е още работно :P

      Бтв, фен ли си на Тарковски, Бундарчук или Елем Климов - по-познати като най-добрите руски/съветски, че Бунди май е украинец, режисьори :)

      Изтриване
    5. Ама чакай! То от готвене няма да остане време за...ъъъ..да де - за това!
      А аз така не съм съгласна!

      Ъммм - какво разбираш под фен? Много харесвам "Съдбата на човека". В смисъл - процежда се странна течност от очите си.
      Я да погледна - "Иваново детство" съм гледала...
      Като започнеш така да говориш и да ме засрамваш, иде ми да те удуша бавно с водорасло! :P :))))

      Изтриване
    6. А, бре, Ел, то бързо душене има ли? Ми фен значи да рецитираш всеки кадър се едно е снимка от сватбата на третия ти братовчед, дет не познаваш, но познаваш съпругата му (или поне важните части от нея) и да си викаш - сладко беше, ама добре, че не аз попаднах в този капан.
      Бтв, малко хора знаят за дебюта (режисьорския) на Бундарчук, евала :)

      Точно за какво няма да има време, ако се впуснеш в готвенето, че ми се струва, че мислим за различни неща и твоето май е по-забавно :P

      Изтриване
    7. О, има вариации - душене с праз / 2 минути /, със спагети / 30 минути/, ама ако влагам чувства - за 30 секунди с жартиер...спестени всякакви страдания и има гарантиран достъп до място със седемдесет и две девици / плюс минус три разсеяни... /. :)))

      Моето е забавно и изтощително!

      Изтриване
    8. Е поне ми стана ясно, за твоето, направо енциклопедично обяснение му прасна. Иначе не съм сигурен, че имаш практически опит за горното си твърдение, относно душенето. Тъй като пилешкия ми катапулт, в който използвах жартиери, нещо не сполучи и оттам следва съмнението ми, че едва ли можеш да удушиш някого с него.

      Обаче спагетите са по-добрия избор от фиде за супа (по-дебело, повече маса, повече самоубийства на майстори-готвачи, след като чуят)

      Изтриване
    9. Пилешки катапулт? Ползвал си ония костици, дето си мерих силите с баткейшъна на времето...Хе! :)))
      Таз вечер съм на спагети! Ще пробвам да си изработя два мустака от тях и да се направя на Ламот! :P

      Изтриване
  3. Като стане дума за руски филми не знам защо винаги се сещам или за Плашилото, или за онзи филм, дето не му помня името - едни се напиват, защото ще изпращат единия нанякъде си, обаче тъй се натряскват, че изпращат друг. Оня пристига в някакъв друг град, казва си адреса на таксито и оня го води в досущ същия блок като неговия и т.н. и т.н. нещо се отнесох. :)

    Гонитбата от Ну заяц! ми напомня на тази от "Френска връзка". :P

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кво се правиш? Ирония на съдбата.
      Имаше страхотна песен: http://vbox7.com/play:c972c50f
      :)))

      Хайде да си спретнем гонитба с ролери! Бива ли те? Щот мен - не, но ще рискувам. :)

      Изтриване
    2. Уред за масаж на гръб. :)

      Изтриване
  4. Офтопик, ама Тру като напише ръководство как се престава да бъдеш жена, да метне едно насам. Това другото вече го знам наизуст, нищо че той още се подмотва на работното заглавие. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))))
      Но докъде води преставането да бъдеш жена? Ако ще осигури достъп до дистанционно и право да всяваш чорапна анархия - и аз искам!
      Тру ми се вижда кротък. Все за насилие говори, затова. :P

      Изтриване
  5. Здрава лента :P
    А аз отварям една зелена врата :)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Behind_the_Green_Door

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вал, можеш ли да помогнеш на това хлапе: http://forums.data.bg/index.php?showtopic=2080612 ? :)))

      Изтриване
  6. Филмът е супер:)Имаше и един друг много смешен "Афоня" се казваше:)А от не комедиите -"Гара за двама", "Есенен маратон", "Москва не вярва на сълзи"!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мдам...имаше и един "Влюбен по собствено желание" с Олег Янковски. Харесва ми. :)))

      Изтриване
  7. ЛЮБИМОТО МИ РУСКО ДЕТСКО!!! Заедно с онова за котарака Леополд :*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще те притесни ли много ако споделя, че имам книжки за Леополд и "Ну, погоди"? :P :))))

      Изтриване
  8. Фернандел ? Не всичко съм гледал :)
    Ноо.... цели 32 торента . Да се регистрира и да дърпа :)
    http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=77395

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.