петък, 29 януари 2010 г.

Преоткриване на автор


В далечната 1992 година бях привлечена от корицата на книга.
Тъй като обожавам такъв тип илюстрации веднага си я купих. / Обикновено със спестените пари от закуски, който навик ми е останал и до ден днешен, т.е. заделя ли "пари за черни дни" или за "лични удоволствия" в тайния фонд, отслабвам драстично /.
Книгата я излапах набързо, но някакси не я почуствах.
Сега след толкова години съм обзета от възхита към тънкия хумор на Тери Пратчет.
Бях подмамена да прочета "Стражите, Стражите" и...казано честно - страхувам се, че пак ще ми се наложи да бъда на диета...
В момента съм на "Шовинист" ... и кой знае още какво ме чака....

4 коментара:

  1. Ел, от скоро и аз чета Тери Пратчет и това бе първата книга, която прочетох. Хахах шантава работа, но ми харесва творчеството му.
    След това беше "Изумителният Морис и неговите образовани гризачи", която малко трудно ми вървя, но си беше готина. А сега чета "Вещици в чужбина" :D

    ОтговорИзтриване
  2. Според мен е страхотен!
    Продължавай да го четеш - все повече ще ти захаресва...:)))

    Морис съм го нацелила, но не съм стигнала до него.

    ОтговорИзтриване
  3. Верно ли? Хахах мислех че си изчела всичко на Пратчет :D Ами това е нов стил за мен и започва да ми харесва, а и той има едно по-различно усещане за нещата :)

    ОтговорИзтриване
  4. За щастие не съм изчела всичко и ме чакат още щастливи моменти. :)

    Вземи да прочетеш и "Звездни дневници" на Лем.
    Страхотна е!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.