петък, 29 януари 2010 г.

Пак мрънкам нещо...


Когато бях малка, по-големият ми брат издевателстваше над мен по различни начини. Не ме разбирайте погрешно. Той е най-добрият и грижовен брат на света и съответно бях под неговото крило доста мъчителни години.

Имаше една "Финезия", която по стечение на обстоятелствата, а подозирам и желанието му за тормоз, беше разположена точно на раклата над главата ми, където спях. Почти до среднощ бумтеше музика... / живеехме в къща и съседката недочуваше /. Насълзена му се молих да намали или спре музиката, тъй като не можеш да спя, а трябваше да съм бодра и свежа за училище, но не винаги горещите ми молби и жални погледи го трогваха.
Тогава дори не знаех кои групи слушам. Бях прекалено малка, пък и не обръщах внимание. След време се оказа, че знам почти наизуст текстовете на песните на Metallica, Manowar, Rainow, Dio, Queen. А на всичкото и отгоре с искрена изненада открих, че ги харесвам. Представяте ли си що за човек съм, за да започне да ми харесва това, което до скоро съм считала за тормоз, налагане на воля на силния над слабия / това ме подлудяваше, не че не си го връщах :) /
Защо започнах да разказвам това? Ами защото от три дни постоянно си тананикам това:
Като се науча да поставям по по-човешки начин клипчета...ох...но засега ще ме извините

О, боже... аз взех, че го качих!

И все още не мога да реша, коя харесвам повече Fade to black или Nothing else matters.

One или Unforgiven. Ще помисля още няколко години...

6 коментара:

  1. Личната ми №1 е Sad But True, а №2 - Master Of Puppets. Божеее, още настръхвам, когато си спомня как прозвуча на концерта им. И как тълпата припяваше нискочестотно "Master! Master!". Кънтенето беше размазващо, направо убийствено, сигурно цяла Софийска област го чу. :D

    П.П. Абе, трябва ли ти тази проверка с думи, при постването на коментари?

    ОтговорИзтриване
  2. Ми трябва да се науча как да я махна...
    Ве аз съм новак тук...
    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Unforgiven има предимство - три са :D

    ОтговорИзтриване
  4. Хе..хе... Оправих настройките.
    Bia - не са само три...:D

    ОтговорИзтриване
  5. Сега като се замисля - никой не е споменал тук Until it sleeps. Срамота :D

    ОтговорИзтриване
  6. Всички се засрамваме дружно!
    :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.