понеделник, 7 май 2012 г.

Shhh, just tell me where the food is...

Хубаво е, когато жената успее да се вмести в човешка пролука и да успее да изгледа някой и друг филм.


    Преди седмица -две, вече не помня, че нещо всичко ми се слива в лепкава мъгла напоследък, гледах този филм / то една година по-късно (2009-2010)хората и сериал правят .../ :

    Общ личен извод: Времетраенето на човешкото господство е една земна кихавица.
    Мина ми през ума, че е добре да го гледат повече хора (и вълци :))). / Но в никакъв случай след 9 на Бъртън, че аз така направих и много ми дойде! / :)))

    Филмчето започва от деня, в който Земята е осиротяла или пък освободила от паразитите, кой както го разбира и развива идеята какво прави целият останал свят без нашето напъчено присъствие. Хипотетично, леко наивно, но пък интересно. Не мислете, че някой е плакал, освен пинчерите и прочие дребосъци, които са напълно зависими от нашата закрила и добро настроение.
    Пожари, които няма кой да угаси. Постройките се рушат, покриват се с лози и мъхове,гледки, нелишени от своеобразна красота...

    Но какво всъщност става с едно място, когато хората го напуснат?
Преди броени дни се навършиха 26 години от ужаса в Чернобил.
     Припят е имал население от около 50 хиляди души и се превръща в град-призрак, само за един ден. Въпреки радиацията, природата бавно възвръща територии.



    Ще настъпи истинска вълча ера. Еколози пускат преди години в Йелоустоун десетина вълци, които за десет години нарастват до 1500! Представете си какво ще стане, като изчезнат нахъсаните мъже с пера по шапките! :))

    За периода от 100 до 300 години без човечеството ще се разрушат почти всички паметници на културата, някои от които загиват доста величествено:

Вече взе да ме мързи и да пригладнявам - ето едно ревю на Славейко Йорданов, който го е написал далеч по-подробно и като хората.

    А самия филм може да намерите в колибката.


**********

По Viasat History въртят „God on Trial” /2008/
Аз естествено все го изтървавах, накрая го хванах...


    Не, че има нещо ново за човек, запознат с материята, както мъдро отбеляза Free Infidel, но пък аз не съм чак толкова запозната, а и харесвам подобен тип филми.
    Подобно на „Дванадесет разгневени мъже „ показва, че високият бюджет, баталните сцени и изобилието от визуални ефекти, изобщо не са задължителен фактор, за да се снесе що-годе интересен филм.
    Действието се развива в концлагер, където Бог е изправен пред съда за неспазване на договора / Завета / си с евреите.
    Защо Бог е допуснал такива страдания, след като е тъй справедил и всемогъщ? Дали това е вид жертвоприношение с надежда за последвал по-добър живот или е нещо друго? Тъй де - хората си задават въпроси, особено когато смъртта е така нетърпелива да ги срещне.
    До средата малко ми беше един халтав филма, после се изправи един физик и каза добре известни истини и тъкмо когато обявиха, че Бог е лош, дойде финала и започнаха да се молят.
Не мога точно да го формулирам, но липсваше някаква съставка на филма или пък аз бях много уморена...не знам вече...

*******
снимки и клипове - интернет
заглавие - мис Тотенлих
*******

20 коментара:

  1. супер е филмчето за живота след хората, има и книга по него :) Едно от любимите ми е в колибка :)

    За другия филм не съм чувал, но е добро предложение :-)

    наоколо е много тихо напоследък :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Книжката има ли зашеметяващи илюстрации? :)))
      Те колибката, Ламоте, специално за теб са я направили! :P

      Тихо е, наистина. Хората работят, не лежат морно по цял ден като нас... :))

      Изтриване
  2. Това не е втора част... само да кажа, ако някой се е объркал... :P
    афтър пипълите обаче е яка поредица, малко калпави ефектите, особено не им дреме как големи неща взаимодействат и са повлияни от гравитацията, ма кой му дреме :)

    "9" не е на Бъртън, он е само продуцентин :P

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ми не е втора част, я! Тя си отлежава, даже ферментира вече...
      Аз вас чакам, племе проклето! :)))

      Голям праз за Бъртън, аз да не ги знам като теб! :)

      Изтриване
    2. Е кво чекаш, ние ли да ти го напишем, пускай тука, да те костим през ората, инак нема забавление, на нищо ли те не научиха у тия девичи колеж за нинджи...

      Изтриване
    3. Ми много ясно, няма аз да се трепя самичка. Плюс туй си деформирах крайниците с тия усърдни тренировки! :)))

      Изтриване
    4. Ел, ся тва твойту на нищу не прилича... То хуу са ти се деформирали крайниците (как, бтв), ма то не идва от тях акъла (поне при повечето народ), па ко не мош пишеш, винаги имаш нос и т.н.

      Изтриване
    5. А стига мрънка, ще ти измисля подходящо удовлетворение...
      Тия подводни фехтовки са толкова досадни, че вече и без нос се справям.
      А иначе право думаш. За краката, акъла, народа и прочие...

      Изтриване
  3. Аз ще се напъна за краткия първи вариант, че поредиците/сериалите са ми голям мазол и съм скарана с тях ("Троновете" са единственото изключение от дъъъълги години). Продължавам да съм убедена, че ако имаш да казваш нещо на хората, го правиш веднъж, два пъти максимум. От третия нататък вече си е разводняване.
    Последните два филма - Hunger и Intouchables, които успях да изгледам миналия месец (този още нямам време за такива глезотии), без да заспя и все още ме човъркат, изглеждаха съвсем скромнобюджетни, нямаше никакви ефекти и батални сцени, само играещи добре хора. И въпреки това - всеки е разтърсващ по своя си начин. Можело и така.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз следя само Троновете и Столичаните, щото са веднъж седмично и ме устройва. :))
      Сега като открият Галерията, нафрашката с кинозали, точно под носа ми на работа, не знам как ще се дотътрям до вкъщи! Изобщо няма да се прибирам, то ясно че и с телевизори по терасите пак не мога да осигуря нужната тишина, за гледане и осмисляне на филм.
      Точе,нещо на агресия ме избива. Не знам. Много ме ядосват. То аз търпя, търпя... Снощи умишлено тряснах и счупих един прозорец на стълбището, че ме дразнеше. Днес може да удуша и някой бабиер-съсед ако ми се изпречи, че още ме държи....

      Изтриване
    2. Малко си счупила за твоите възможности. :Р
      И не съм подстрекател, обаче използвай я тази агресия и енергия и завземи веднъж завинаги онази хубава тераса и я направи своя неприкосновена територия. :) Тъкмо ще контролираш от една ръка разстояние вдяват ли извънземните от сигнали или не. :D И книжките ще са ти под око. ;) Освен това имаш място и за статив там. :)

      Изтриване
    3. Но разбира се, не мога да отрека, че ми мина през ума да се тръшна и на саксиите отстрани, но някак ми дожаля. :)))
      Статива съм го изпраскала на видно място, където пречи на всички и нямам намерение скоро да му сменям мястото! :P

      А тераската ми е болна тема, Точе. Така копнея за провеждане на едномесечно аскетично съществуване в нейните обятия... :))

      Изтриване
  4. Праведен е твоят гняв Ели.
    Невинаги гневът е грях.
    Има вид гняв, който се одобрява от Библията, често наричан „праведно възмущение”. Бог се гневи (Псалм 7:11; Марко 3:5), и на вярващите е заповядано също да се гневят (Ефесяни 4:26). В Новия Завет са използвани две гръцки думи за нашата дума „гняв”. Едната означава „страст, енергия”, а другата – „възбуден, врящ”.
    Според Библията гневът е дадена от Бога енергия, предназначена да ни помогне да решим проблеми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да разбирам ли, че ако се разгневя и сътворя едно величествено, назидателно и съвсем справедливо наводнение от пететажната си висота, ще бъда опростена? :D :))

      Енергия може да спретне по много интересни начини. Не е нужно да главоболим Върховното командване, нека се излежава по облаците...
      Ето какво става при божественото съешаване на котешките закони и законите на Мърфи:
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z8yW5cyXXRc
      :)))

      Изтриване
    2. През май-има невероятно много весели АРТ възможности :)


      Текат дни на австрийската музика, "Дни на европейското кино, 9-19 май".
      На 15 май ще се проведе първата нощ на четенето.
      На 19 май е Нощта на музеите в София, а на същия ден и на 20 май в НАТВИЗ ще има 36часов театрален маратон :) - Ще започне на 19 май, продължава през цялата нощ и завършва на 20 май в късния следобед.

      Маратона в НАТВИЗ наистина е уникален - в тези 36 часа се играят буквално всички студенски постановки на трето и четвъртокурсниците! - Невероятно е! Непрекъснато има постановки и то на няколко сцени. Така човек 36 часа може да гледа това, което му е интересно и да беседва с другите гости и актьори.

      http://natfiz.bg/bg/news - още няма точната програма, но следващата седмица сигурно ще я публикуват :)

      Най-хубавото е, че всички тези уникални събития са напълно безплатни.

      Горан
      Goran.blog.bg

      Изтриване
    3. Е, там съм де, споко! Нали ти казах. :))

      Изтриване
  5. Ще е много жалко, ако човечеството изчезне и няма кой да оценява красотата на природата, няма кой да прави паметници на културата и пр. Само че, както изглежда, натам сме тръгнали все пак. Е, какво да се прави. Дано отраем още 60-70 години :)
    Горните картини на рушащи се неща са много тъжни. Макар че някои паметници на "културата" си заслужава да бъдат детонирани, де... :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нещо не ми се вярва съвсем да изчезнем,а всичко друго да остане да си съществува без нас, но кой знае.
      Но не всичко е отчайващо! Може гаргите да развият афинитет към красотата на акведуктите и векове наред да се любуват мълчаливо, кацайки върху тях... :))

      Изтриване
  6. Все си мисля, че животът след хората ще е много по-хубав, отколкото по време на тях. Няма да има богове, които да позволяват всичките тези убийства и вероломства, съществували през цялата човешка история. Естественият подбор ще се грижи за оцеляването на видовете, както го е правил милиони години. Е, няма да има и фабрики за шоколад и сладолед, но мисля, че можем да понесем този недостатък. :P
    Та, какво предлагате да правим, след като хората изчезнат? Някой от вас може ли да прави шоколад? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От размишленията ти се подразбира, че ние / които и да сме/ не сме хора. :D :)))
      Естествено, че мога да правя шоколад! Ти пък!

      Снощи, като гледах седми епизод на Троновете си мислих що за зверове сме... :)

      Изтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.