сряда, 3 март 2010 г.

Животните работят - хората не...:)

Днес реших да се поразходя и да видя обстановката в празничния ден. Хората бяха напълнили улиците, щастливи, че не са на работа...Отначало ме посрещна камбанен звън...

Но що да видят очите ми- за хората - почивен, за животните- не! Инспектори от комисията за защита от вредители зорко бдяха по дърветата:


Квалифицирани монтажници на климатични системи се потяха на слънцето:



Това е шефа - прави се, че надзирава процеса, а всъщност зяпаше мадамите, които летяха на отсрещната Триа:



Грациозни труженички почистваха изкуствените си събратя:
/ тия статуйки стоят много нелепо на тая сграда - аз не съм експерт, но като ценител мнението ми е , че нещо куца... /



Бодри пожарникари наблюдаваха за евентуални нарушения....


Само кучето на храма беше гладно и просеше хляб. Тия свещеници жал нямат...нека и те веднъж да Дадат нещо...




Бившите миски също не стояха безучастни. Активно се включиха в охраната на магазините:
А кой се грижеше за пенсионерите ще попитате. Как кой - Роналд, разбира се...



2 коментара:

  1. За тях градът също е техен...с нас в него :))

    ОтговорИзтриване
  2. Аххаххх - дето викаше Емилия Масларова - не може само ние, трябва и другите да помагат...
    :)))

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.